Babybad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Rebecca55

Vores kommer i bad 2 gange i ugen... De er nu 8 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Månelys

Ca hver 2. dag, nogen gange hver 3. hun er virkelig en savle/gylpe gøj, som skider helt vildt, så bad er det til Kun vand dog.

Anmeld

8. februar 2012

DK

Uhh... Da Richard var spæd hver anden dag. Fra han var 3 mdr og frem til nu 6 ud af ugens 7 dage.

Han har aldrig døjet med tør hud trods det megen baden. Da han var lille fik han lidt olie i vandet, og vi vasker kun hans hår med shampoo ca. 2 dage om ugen (de dage hvor det er stift af indtørrede madrester der ikke går væk kun med vand).

Han bliver badet inden sengetid, så det er et helt ritual nu. Bad med far, hygge med bar mås i 5-10 min i stuen inden ble og nattøj. Så en kop med mælk på værelset inden det er godnat. Så falder han stort set altid i søvn straks.Vi har puttet/haft aftner på denne måde siden han kom på flasken som 6 mdr.  

Anmeld

8. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

alle mine 3 er i bad hver dag.

Oliver 3år.

Troia 2år.

Wictor 2½mdr.

Anmeld

8. februar 2012

Laulund87

132319 skriver:

Frem til de var 1 år, var det en gang om ugen.

Nu kommer de begge, de er 17 måneder og 4 år, i bad hver 2.-3. dag.

Samme her

Dog hver dag om sommeren hvor der bliver smurt med solcreme, leget med sand osv.

Anmeld

10. februar 2012

Frk.S

Freja (5 måneder) kommer i bad 2 gange om ugen.
Da hun var helt lille var det kun 1 gang om ugen, men det blev ret hurtigt sat op til 2 gange om ugen, og det synes jeg er passende nu.

Jeg tænker at når hun begynder at "svine sig" noget mere med mad og andre spændende ting, at det så vil blive ca. hver 2. dag.

Anmeld

10. februar 2012

Toshiba

Laijona Äiti skriver:

Hvor ofte bader du/i din/jeres baby?

Ud over når f.eks. at lortebleen ar nået op i nakken eller lign.?

Det er ikke for at ville påpege at det er forkert eller rigtigt hvad andre eller jeg selv gør men jeg er blot nysgerrig for at høre hvordan det er hos andre. 

Liva kom fra 0-9 måneder i bad hver anden dag

fra 9 måneder til nu - hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.