Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Hun er nemlig såå smuk Men det er hendes moar også Smukke piger
Hun er nemlig såå smuk Men det er hendes moar også
Smukke piger
Hi hi tusind tak
Ja utroligt hun kan være så smuk, og så ligner hun endda slet ikke sin mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Hi hi tusind tak Ja utroligt hun kan være så smuk, og så ligner hun endda slet ikke sin mor
Jeg kan godt se Morten skinner meget igennem MEEEEN er sikker på dine gener også er placeret i hendes kønne ansigt
Chalala85 skriver: Jeg kan godt se Morten skinner meget igennem MEEEEN er sikker på dine gener også er placeret i hendes kønne ansigt
Hehe taaaaaaak
Det er sgu lidt skægt så meget ens barn kan ligne en.... (ja ja ved godt det er logisk, men alligevel)
Loa skriver: Hehe taaaaaaak Det er sgu lidt skægt så meget ens barn kan ligne en.... (ja ja ved godt det er logisk, men alligevel)
Ja det er sjovt.. Mikkel ligner mig mere og mere og mindre og mindre sin far.. phewwww hehe
Chalala85 skriver: Ja det er sjovt.. Mikkel ligner mig mere og mere og mindre og mindre sin far.. phewwww hehe
Ha ha!!
Ja ham kan du i hvert fald ikke løbe fra
Loa skriver: Ha ha!! Ja ham kan du i hvert fald ikke løbe fra
Nej og heldigvis for det hihi
Hvor er det bare gode billeder! Er vild med hendes tøj, hvor er det købt?
Loa skriver: Ja ville ikke andet end at dele de her billeder med jer.... Suuuk hvor er hun bare dejlig
Ja ville ikke andet end at dele de her billeder med jer....
Suuuk hvor er hun bare dejlig
hvor er da bare lækker,,,
kanon gode billeder
sne190810 skriver: Hvor er det bare gode billeder! Er vild med hendes tøj, hvor er det købt?
Det er MOLO Købt på MOLO lagersalg
Mizz-sommer skriver: hvor er da bare lækker,,, kanon gode billeder
Taaaaaaaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128