tupperware homeparty - betaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej

Nå.. jeg er blevet inviteret til sådan et homeparty i aften.. og det er mit første..

Jeg er i tvivl om jeg skal tage penge med derhen? Eller hvordan foregår det HVIS jeg nu skulle blive fristet til, at købe noget?

Og har i evt nogle erfaringer (gode som dårlige), med nogle af deres produkter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej

Nå.. jeg er blevet inviteret til sådan et homeparty i aften.. og det er mit første..

Jeg er i tvivl om jeg skal tage penge med derhen? Eller hvordan foregår det HVIS jeg nu skulle blive fristet til, at købe noget?

ved ikke med betaling osv..

Men vil da gerne anbefale deres lille løghakker, hvor man bare skal dreje på låget.. den er rigtig godt..

Anmeld

8. februar 2012

Loa

Du kan både betale kontant eller når du får varene. Eller overfører til konsulenten. 

Jeg har deres flødeskums halløj. Den er knald god og laver flødeskum på ingen tid 

Anmeld

8. februar 2012

Hougaard92

jeg har selv været værtinde for sådan noget, og man betaler ikke den dag som man bestiller det

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Du kan både betale kontant eller når du får varene. Eller overfører til konsulenten. 

Jeg har deres flødeskums halløj. Den er knald god og laver flødeskum på ingen tid 

Tak for svar

Så jeg behøver ikke, at skulle have kontanter med?

Super, så skal jeg da ikke også nå forbi et sted og hæve i dag

- og sikke et dejligt profilbillede du har

Anmeld

8. februar 2012

Loa

Anonym skriver:

Tak for svar

Så jeg behøver ikke, at skulle have kontanter med?

Super, så skal jeg da ikke også nå forbi et sted og hæve i dag

- og sikke et dejligt profilbillede du har

Næh det plejer ikke at være nødvendigt. Det er jo heller ikke altid man har nok med Så plejer man at kunne betale når man får varene

Og mange tak

Anmeld

8. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hej

Hvis du bestiller vare, skal du ikk bruge penge samme aften, men hvis der er rodekasser, så vil det være en go idé at tage penge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.