Igår kl 07:21 kom vores perfekte datter, Mille til verden 
Fødslen gik over al forventning.
Jeg begyndte af får lidt veer omkring kl. 20:00 mandag aften, de bed godt til, men var slet ikke regelmæssige.
Vi gik i seng omkring kl 23:00 og jeg fik da sovet et par timer, inden veerne rigtig tog ved og blev regelmæssige med bare 3-4 minutter imellem med det samme.
Efter små 4½ time med regelmæssige veer fik vi lov til at komme ind på fødegangen, ankom kl 06:20, hvilket viste sig at være en rigtig god ide for da jordemoderen mærkede på mig var jeg allerede helt åben og havde allerede på vej ind til sygehuset haft lidt trang til at presse.
Jeg kunne hverken nå at få klyx, lavment eller epidural bedøvelse.
Vi havde været på fødegangen i 15 minutter da vi kom ind på en fødestue og ved den første ve gik vandet. Små 45 minutter senere var hun ude. Så havde faktisk kun en lille time på sygehuset, så det gik noget hurtigere end da jeg skulle føde Silas hvor det tog 21 timer fra de første veer 
Indtil videre er hun rigtig nem. Sover 3-4 timer, spiser og laver lidt i bleen
Var endda kun opppe én gang i nat og give mad ellers fik jeg lov til at sove, men nu er hun også flaskebarn, så er det lidt nemmere på det punkt 
Ikke den længeste fødselsberetning, men da det gik så hurtigt er der ikke så meget at skrive 
Tak fordi I læste med.
Til sidst lige et enkelt billede af guldklumpen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld