bageform?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har planer om at overraske kæresten til hans fødselsdag, derfor er jeg anonym. Jeg vil godt lave en bilkage til hans fødselsdag og den skal overtrækkes med fondant. Men jeg havde egentligt i tankerne at det skulle være en peugeot 206, da det er den bil vi selv har. Men jeg kan simpelthen ikke finde bilkageformer i en ordentlig størrelse og jeg kan ikke finde andet end gamle biler. Så hvad har i andre gjort, opgav i og lavede noget andet? Hvor købte i jeres form, hvis det lykkedes jer at finde en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Dot D

Bag en bradepandekage, og stabl lagene med lidt smørcreme i mellem, så kan du skære den til i facon bagefter...

Ellers køb en bilform, bag kagen, og når den er bagt og afkølet skær den til i facon

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Bag en bradepandekage, og stabl lagene med lidt smørcreme i mellem, så kan du skære den til i facon bagefter...

Ellers køb en bilform, bag kagen, og når den er bagt og afkølet skær den til i facon

Er det muligt at gøre pænt så? For hvis man selv skære bliver det vel ikke så bløde former som dem der er lavet af formen selv?

Anmeld

9. februar 2012

Dot D

Anonym skriver:

Er det muligt at gøre pænt så? For hvis man selv skære bliver det vel ikke så bløde former som dem der er lavet af formen selv?

Jeg har lavet disse to McQueen biler på den måde, så må du være dommer for, om det er godt nok 

Du kan jo, når du smører din kage op, gøre det flere gange og lægge lag, der hvor du ønsker det, der regulerer du også din bils facon....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg har lavet disse to McQueen biler på den måde, så må du være dommer for, om det er godt nok 

Du kan jo, når du smører din kage op, gøre det flere gange og lægge lag, der hvor du ønsker det, der regulerer du også din bils facon....

Ja okay det kan hvis sagtens lade sig gøre tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.