tør-tør ikke.....skal-skal ikke ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

prinsesse snullergøj

Vi har i dag været til en efterfødselssamtale, hvor vi skulle have en klaring på om vi ville kunne prøve en ny graviditet set med lægernes øjne....

vi mistede i december vores lille smukke guldklump Maya som døde af Nec, vi fik derefter at vide at det ikke var sikkert de kunne råde os til at prøve igen

I dag har de så sagt at de står bag os og vil hjælpe os på alle de måder de kan med at komme godt igennem en ny graviditet, men vi skal regne med at føde for tidligt, og måske meget for tidligt Maya kom i 27+0 , det er det længste jeg har gået, og pga endometriose og sammenvoksninger skal vi ikke regne for meget med at komme længere næste gang, men de vil forsøge at hjælpe os til det og håber det også....

Vi har før Maya også mistet Klara, hun kom 24+4 og hende havde vi kun i 4 dage  Maya i 20 dage

Så er spørgsmålet om man skal gøre det igen????? ved jo der er risiko, men det kan da vel for pokker ligså godt gå godt denne gang ikke??? Det er selvfølgelig ikke til at bære hvis det går galt igen, men heller ikke til at klare tanken hvis man ikke tager chancen

Hvad ville i gøre??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

l.kjoeller

Vi har i dag været til en efterfødselssamtale, hvor vi skulle have en klaring på om vi ville kunne prøve en ny graviditet set med lægernes øjne....

vi mistede i december vores lille smukke guldklump Maya som døde af Nec, vi fik derefter at vide at det ikke var sikkert de kunne råde os til at prøve igen

I dag har de så sagt at de står bag os og vil hjælpe os på alle de måder de kan med at komme godt igennem en ny graviditet, men vi skal regne med at føde for tidligt, og måske meget for tidligt Maya kom i 27+0 , det er det længste jeg har gået, og pga endometriose og sammenvoksninger skal vi ikke regne for meget med at komme længere næste gang, men de vil forsøge at hjælpe os til det og håber det også....

Vi har før Maya også mistet Klara, hun kom 24+4 og hende havde vi kun i 4 dage  Maya i 20 dage

Så er spørgsmålet om man skal gøre det igen????? ved jo der er risiko, men det kan da vel for pokker ligså godt gå godt denne gang ikke??? Det er selvfølgelig ikke til at bære hvis det går galt igen, men heller ikke til at klare tanken hvis man ikke tager chancen

Hvad ville i gøre??

knus

uhh søde den er svær. dejligt de støtter op om jer... jeg tror at mit brændene ønske om at blive mor ville vinde, og jeg ville prøve. men jeg har selvfølgelig ikke været det samme igennem. håber så inderligt det kan lykkes for jer

Anmeld

7. februar 2012

Den kommende far

prinsesse snullergøj skriver:

Hvad ville i gøre??

knus

Jeg synes at hvis i har det mentale overskud til at prøve igen skal i gøre det. 

Det er som du siger utrolig hårdt det i har været igennem med begge jeres små englebørn men tror at i vil fortryde det ude i fremtiden hvis i ikke prøver.

Mvh

Viktors fra Skejby sygehus

ps: Dejligt at høre at i er begyndt at se fremad 

Anmeld

7. februar 2012

lailamik

Hvad ville i gøre??

knus

Ingen råd  men ville ikke gå herfra uden at gi' dig et 

Anmeld

7. februar 2012

Ryberg

Jeg ville ikke forlade dit indlæg uden at give et kram ..

Det er da bare dejligt for jer at i har den støtte fra sygehusets side.. Og jeg vil nok sige at hvis jeg var i jeres situation og havde mentalt overskud, så ville jeg godt turde prøve igen..

Hvis nu du var indlagt fra starten af, ville du måske ikke kunne holde barnet længere i maven? Spørger af uvidenhed.. Håber det er okay..

Jeg håber for alt i verden at det lykkedes for jer!

Min mor fik mig i en tidlig alder, og kæmpede i en årrække for at give mig en lillebror eller lillesøster.. Det tog 8 år og 6 aborter.. Så fik jeg en lillebror.. Derefter mistede hun en mere, og et tvillingehold i 5 måned.. Hvorefter hun så blev gravid med tvillinger igen som så lykkees..

Idag kan jeg kun forestille mig hvor hårdt det må være at miste.. Og ingen fortjener det!

Ved egentlig ikke hvorfor jeg lige havde lyst til at fortælle det med min mor, nok noget med at det måske kan lykkes, trods at det er hårdt?

Anmeld

7. februar 2012

Mumto3

Uhhh...det er sindsygt hårdt det I har været igennem.

Jeg kommer til at tænke på en jeg 'mødte' på nettet via en babyside, da jeg var gravid med min den ældste søn. Hun havde været igennem 2 hele graviditeter, og havde født til terminen, men begge gange var barnet dødt lige inden hun fødte. De kunne ikke finde nogen forklaring. Hun blev gravid 3. gang, samtidig med mig/os i terminsgruppen, og hun blev fulgt meget tæt. Da hun var under halvvejs blev hun indlagt og så scannede de hende dagligt, og var hele tiden parate til et 'akut-planlagt' kejsersnit. Jeg kan ikke huske hvor mange uge hun nåede at gå, men jeg mener at hun blev mor i oktober, mens vi andre havde termin i januar måned. Men det vigtigste var, at barnet levede og havde det godt!

Det var en sindsyg hård gravititet for hende at gå igennem, men selvfølgelig lykkelig da det så endelig gik godt.

Desværre gives der ikke garantier her i livet. Så det er kun jer selv der kan mærke om I skal prøve igen. Jeg tror på, at mennekser har forskellige grænser for hvornår de har prøvet 'nok'.

Jeg ønsker det allerbedste for jer!!!

Anmeld

8. februar 2012

Nessie

HVis I har modet til at prøve endnu en gang, så må det være det I skal, men kan sagtens forstå hvis det er for hårdt.

Kan slet ikke forestille mig at miste så sent i graviditeten, eller føde så meget for tidligt, og så alligevel miste sit elskede lille barn.

Mange  til jer, uanset hvad I beslutter jer for

Anmeld

8. februar 2012

twinboys

Hejsa søde ja du kender mit svar... Jeg synes klart i skal tage at prøve endnu en gang... Tænk hvad bedstefar sagde... Jeg tror og håber det går godt denne gang... og husk for tidligt fødte er så unikke og fightere så go for it....

Og især når i har en god opbakning fra sygehuset... Men jeg ville vælge hvis det var mig at sygemelde mig hele forløbet og være sofalægger for at passe bedst på... ikke fordi du ikke har gjort det tidligere men ja tænke godt på dig selv og mavsen...

Jeg krydser alt hvad jeg kan krydse...

Majbritt

Anmeld

8. februar 2012

Maise86

Hej søde. 

Dejligt at i fik nogle svar! 

Jeg ville prøve igen. Ved godt det ikke er en nem beslutning, men er sikker på at det skal lykkes for jer. 

Fik i svar på om nec er noget som en lille ny kunne have risiko for at få det også? For man kan jo sige at hvis maya ikke var blevet ramt af nec havde hun så ikke overlevet?

Det er en kæmpe svær beslutning, men håber i finder frem til den rigtige løsning :-)

Stort knus

Anmeld

8. februar 2012

Rockertand

Hvad ville i gøre??

knus

Du kan kun få besvaret dit spørgsmål, hvis du vender det om og tænker:    Hvad er alternativet?........Vil I kunne få et tilfredsstillende liv uden at have et barn hos jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.