Ja, som sagt... Så var jeg jo indlagt med kulderystelser, svedeture, hovedpine, ALT for højt infektionstal, feber osv.
Og i dag havde vi så igen besøg af SP som fortalte mig (hvilket jeg egentlig synes er for dårligt, at jeg ikke fik det af vide af lægen eller noget på sygehuset?!), at jeg udover moderkagen som ikke var ordentligt ude havde en ecoli bakterie i mit blod som gik ind og gav mig blod forgiftning! WTF..
Og jeg som kæmpede og svarede: "Nej, jeg har det fint
" når folk spurgte om jeg ikke skulle et smut forbi lægen.
Heldigvis er jeg "rask" igen. Æder stadig en masse penicillin, men er hjemme! Jeg står så og skal for første gang i morgen være alene hjemme med min lille pige.. Og jeg er SÅ nervøs! Hvad nu hvis hun græder og jeg slet ikke kan trøste hende igen? Åhhhh altså..
Hun har jo været vant til farmand, mens jeg var syg da jeg direkte fik forbud mod at ligge med hende da jeg var ALT for varm.
Håber jeg klarer dagen i morgen. Har sagt til mig selv.. Jeg tager nogle timer selv og går det slet ikke ringer jeg efter min mormor som har lovet mig, at hun ville komme susende hvis jeg havde brug for det! 
Bare lige et lille indlæg her fra. Og så er prinsessen jo forresten 2 uger gammel i morgen 

54 cm og 4000g! Mors store pige
Anmeld