(mest) glæde herfra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

camillakrath

Jeg har i et stykke tid ikke været så aktiv på baby.dk. Benjamin blev ved med at være syg og har nu væske i ørerne igen (3. - 4. omgang med mellemørebetændelse og væske).

Herhjemme har vi faktisk været syge på skift - og så har jeg fået fjernet 4 tænder, og fået repareret en del også. Grundet min _gamle_ spiseforstyrrelse.

men men men ... BENJAMIN RULLER RUNDT OG MØVER FREM OG TILBAGE!! Ja, han er ENDELIG blevet mobil og kommer rundt over ALT. Jeg er simpelthen så glad at jeg nogen gange bare sidder og græder over det

Han er 9,5 mdr idag og er lige kommet over de 8 kg og er 72 cm laang - jeg er SÅ STOLT!

Og så har han fået en dobbeltplads hos sin egen dp. Så vi slap for specialdagpleje

Jeg begynder i psykiatrisk behandling igen om en lille uge og jeg glæder mig rigtig meget.

Og så krydser jeg fingre for at ørelægen kan hjælpe Benjamin imorgen. Jeg har skiftet ørelæge til ham og håber lidt på at han kan få noget mere hjælp. Evt dræn.

CYPERKNUS til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

An&Jo

camillakrath skriver:

Jeg har i et stykke tid ikke været så aktiv på baby.dk. Benjamin blev ved med at være syg og har nu væske i ørerne igen (3. - 4. omgang med mellemørebetændelse og væske).

Herhjemme har vi faktisk været syge på skift - og så har jeg fået fjernet 4 tænder, og fået repareret en del også. Grundet min _gamle_ spiseforstyrrelse.

men men men ... BENJAMIN RULLER RUNDT OG MØVER FREM OG TILBAGE!! Ja, han er ENDELIG blevet mobil og kommer rundt over ALT. Jeg er simpelthen så glad at jeg nogen gange bare sidder og græder over det

Han er 9,5 mdr idag og er lige kommet over de 8 kg og er 72 cm laang - jeg er SÅ STOLT!

Og så har han fået en dobbeltplads hos sin egen dp. Så vi slap for specialdagpleje

Jeg begynder i psykiatrisk behandling igen om en lille uge og jeg glæder mig rigtig meget.

Og så krydser jeg fingre for at ørelægen kan hjælpe Benjamin imorgen. Jeg har skiftet ørelæge til ham og håber lidt på at han kan få noget mere hjælp. Evt dræn.

CYPERKNUS til jer

hvor er det dejligt at det går fremaf for jer..

træls med sygdom, men sådan er det vidst hos de fleste lige i tiden..

Håber ørelægen kan hjælpe lille Benjamin så han slipper for MØB og væske..

Anmeld

7. februar 2012

camillakrath

An&Jo skriver:

hvor er det dejligt at det går fremaf for jer..

træls med sygdom, men sådan er det vidst hos de fleste lige i tiden..

Håber ørelægen kan hjælpe lille Benjamin så han slipper for MØB og væske..

Ja, jeg synes bare ALLE er ramt lige i tiden.

Men Benjamin startede den 2. november med ørerne første gang. Så er ved at være lidt frustreret  Der er intet værre end når de har ondt!

Men vi krydser ALT hvad vi kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.