Forbandede lorte mus!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

samantha1986

Jeg har før haft skrevet herinde at vi havde mus og at vi havde fanget nogle af dem. Vi har indtil videre fanget 3 stk mus. Men vi har godt kunne høre der var flere på loftet.

I dag da jeg havde vasket op ville jeg lige smide nogle gulerodsskræller ud, og jeg åbner under vasken og tager skraldespanden ud, men kan godt se at den var ved at være godt fyldt så jeg hiver op i posen, og da jeg gør det ser jeg der sidder en mus der i. Får knaldet lågen i, og skreget lidt samtidig. Jeg ringer til kæresten og høre om han havde fanget en mus i dag. nej det havde han ikke. Om den var død eller levende. Ja det vidste jeg godt nok ikke. Men jeg kunne så høre den kravle derinde så den var stadig levende.

Nå men jeg tager afsted på job, og vi kommer begge hjem kl halv seks. Kæresten vil så smide skraldespanden ud, og han larmer da han tager fat på den hvis nu den stadig er der inde. Han går ud med den og beder mig sætte ny pose i. På det tidspunkt står lågen til under vasken åben og jeg kigger så ind. Fandme om musen ikke ligger derinde. Begynder igen at skrige, og kæresten kommer ind, dog vil han ikke gå helt ind, da han er lige så hysterisk som jeg er.. Nå men han beder mig tjekke om den er død. Da jeg går der hen kan jeg se at ørene bevæger sig og den drejer hovedet, så igen knalder jeg lågen i, og bliver fuldstændig hysterisk.

Så nu er der købt endnu nogle musefælder, og så håber vi den går i. Kan simpelthen ikke have det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

B&J

håbr i får fanget den mus det må ikke være dejligt at have dem i ens køkken

Anmeld

7. februar 2012

dpb

føj, føj, føj... det er altså også noget af det værste jeg ved i vores hus kan slet ikke have det...men det er nok en del af det at leve på landet

vi har jævnligt fælder oppe her i vintertiden når vi kan høre noget pusle, de går oftest i og så er der fred noget tid... indtil der er nye på spil de søger varmen tror jeg og når ungerne ikke er så gode til det med at huske og lukke bagdøren, ja gæt engang hvad der så sker.... Heldigvis er min kæreste ikke sart hvad det angår så det er hans job vi har et par gange hvis vi har siddet stille oplevet en mus der piler hen langs væggen og om bag vores tv-bord...tro mig jeg kan komme med et skrig, når det sker kan dog ikke høre dem på loftet, men kan jo ikke sige at vi ikke har nogen deroppe...

men jeg kan leve med dem så længe det ikke er så slemt at vi har dem i vores skuffer og deslign.... og hellere mus end rotter 

Qnuz

Anmeld

8. februar 2012

samantha1986

B&J skriver:

håbr i får fanget den mus det må ikke være dejligt at have dem i ens køkken

Den er desværre endnu ikke gået i fælden, men håber den gør det mens jeg er på job. Kan ikke have det.

Nej de skal nemlig ikke være i ens køkken. Det får også med ajax hver gang jeg skal lave mad, bare for at være på den sikre side

Anmeld

8. februar 2012

samantha1986

dpb skriver:

føj, føj, føj... det er altså også noget af det værste jeg ved i vores hus kan slet ikke have det...men det er nok en del af det at leve på landet

vi har jævnligt fælder oppe her i vintertiden når vi kan høre noget pusle, de går oftest i og så er der fred noget tid... indtil der er nye på spil de søger varmen tror jeg og når ungerne ikke er så gode til det med at huske og lukke bagdøren, ja gæt engang hvad der så sker.... Heldigvis er min kæreste ikke sart hvad det angår så det er hans job vi har et par gange hvis vi har siddet stille oplevet en mus der piler hen langs væggen og om bag vores tv-bord...tro mig jeg kan komme med et skrig, når det sker kan dog ikke høre dem på loftet, men kan jo ikke sige at vi ikke har nogen deroppe...

men jeg kan leve med dem så længe det ikke er så slemt at vi har dem i vores skuffer og deslign.... og hellere mus end rotter 

Qnuz

De her mus er halsbåndsmus, og de er på str. med en rotte. Så klamt. Vi har ikke oplevet dem i huset før i går. Kun at der en gang var musebæ i børneværelset og det var mere end jeg ville være med til.

I en hel måned havde jeg kunne høre noget på loftet og folk sagde at der ikke kunne være noget på vores loft, så det var sikkert på taget, og så kunne vi ikke gøre noget. En måned gik og jeg fandt muselorten, og så sagde folk, nå ja mus det kunne vi godt have fortalt jer. Tusinde tak fordi i gjorde det så. Der var ikke nogen der havde nævnt det, men bagefter er det jo nemt at være så klog.

Men det er altså for klamt, og kan godt forstå du reagere som du gør. Ikke lige det sjoveste at have rendende derhjemme

Anmeld

8. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Hvad med og få kat?? de fanger dem jo og dræber dem 

Anmeld

8. februar 2012

samantha1986

Malou&Anders skriver:

Hvad med og få kat?? de fanger dem jo og dræber dem 

Hvis det var muligt gjorde vi det også. Men vi må ikke have dyr og kæresten kan ikke tåle nogen former for dyr, så det er slet ikke en løsning.

Anmeld

8. februar 2012

B&J

samantha1986 skriver:

Den er desværre endnu ikke gået i fælden, men håber den gør det mens jeg er på job. Kan ikke have det.

Nej de skal nemlig ikke være i ens køkken. Det får også med ajax hver gang jeg skal lave mad, bare for at være på den sikre side

Jaa uhh ha det er noget slet noget at have i husetmen godt i er så obs på det

Anmeld

8. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

samantha1986 skriver:

Hvis det var muligt gjorde vi det også. Men vi må ikke have dyr og kæresten kan ikke tåle nogen former for dyr, så det er slet ikke en løsning.

Ja okay pænt Nederen 

Anmeld

8. februar 2012

samantha1986

B&J skriver:

Jaa uhh ha det er noget slet noget at have i husetmen godt i er så obs på det

Jeg er meget hysterisk med sådan noget, og med renlighed. så kan vist ikke undgå det hi hi. Men fy føj. Og desværre er musen endnu ikke gået i fælden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.