Jeg har før haft skrevet herinde at vi havde mus og at vi havde fanget nogle af dem. Vi har indtil videre fanget 3 stk mus. Men vi har godt kunne høre der var flere på loftet.
I dag da jeg havde vasket op ville jeg lige smide nogle gulerodsskræller ud, og jeg åbner under vasken og tager skraldespanden ud, men kan godt se at den var ved at være godt fyldt så jeg hiver op i posen, og da jeg gør det ser jeg der sidder en mus der i. Får knaldet lågen i, og skreget lidt samtidig. Jeg ringer til kæresten og høre om han havde fanget en mus i dag. nej det havde han ikke. Om den var død eller levende. Ja det vidste jeg godt nok ikke. Men jeg kunne så høre den kravle derinde så den var stadig levende.
Nå men jeg tager afsted på job, og vi kommer begge hjem kl halv seks. Kæresten vil så smide skraldespanden ud, og han larmer da han tager fat på den hvis nu den stadig er der inde. Han går ud med den og beder mig sætte ny pose i. På det tidspunkt står lågen til under vasken åben og jeg kigger så ind. Fandme om musen ikke ligger derinde. Begynder igen at skrige, og kæresten kommer ind, dog vil han ikke gå helt ind, da han er lige så hysterisk som jeg er.. Nå men han beder mig tjekke om den er død. Da jeg går der hen kan jeg se at ørene bevæger sig og den drejer hovedet, så igen knalder jeg lågen i, og bliver fuldstændig hysterisk.
Så nu er der købt endnu nogle musefælder, og så håber vi den går i. Kan simpelthen ikke have det.
Anmeld