Misundelse !søger råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Anonym trådstarter

er der nogen af jer herinde fra som har nogle gode råd til hvordan man kan få misundelse til at forsvinde. 

jeg er misundelig på alt og alle. 

vi har svært ved at blive gravid med barn nr 2. har prøvet i flere år. 

vi kan ikke flytte ( som andre mennesker) kan hele tiden synes jeg, pga et lån i banken, 

jeg kan ikke finde et arbejde, for afslag på alle mine ansøgninger, 

jeg er så ked af det, lige meget hvad synes jeg det hele er håbløst hele tiden. mit liv er gået i stå, og jeg er bange for det aldrig blir bedre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

er der nogen af jer herinde fra som har nogle gode råd til hvordan man kan få misundelse til at forsvinde. 

vi kan ikke flytte ( som andre mennesker) kan hele tiden synes jeg, pga et lån i banken, 

jeg er så ked af det, lige meget hvad synes jeg det hele er håbløst hele tiden. mit liv er gået i stå, og jeg er bange for det aldrig blir bedre 

og jeg er snart 25 år, og har aldrig haft et ( rigtigt ) arbejde. har været mange tusinde steder men der har altid været et eller andet !! 

Anmeld

7. februar 2012

B&J

Jeg bliver også snart 25 og jeg ønsker også et job men søger og søger der er ingen ting...

jeg savner en veninde der er der for en

og det med at flytte kender jeg alt for godt men heldig vis dem vi bor ved nu lavede vi en aftale med så vi var blodt heldige

så du er slet slet ikke alene

Anmeld

7. februar 2012

Kloster

Selvudvikling, siger jeg bare

Prøv om ikke, du kan komme på et aftenskolekursus omkring det at udvikle sig selv.

At se det halv-tomme glas i stedet for det halv-fyldte glas kan sagtens øves og der findes kurser, bøger, stof på nettet osv.

For at tage fat på de problematikker, som du selv nævner i dit indlæg, kan alt jo nærmest have indflydelse på en nr 2 graviditet. At du ser negativt, pessimistisk, er følelsesmæssigt i ubalance osv kan godt sætte en stopper for en graviditet.

At I ikke kan flytte pga et lån........... Find de gode ting ved at blive boende. Må jo være en grund til det er banken, der sætter en stopper for det. (må lige sige, vi har hus og har prøvet at sælge det i 6 år!! Bor her stadig, kunne slet ikke få det solgt. Men nu er vi halvvejs med det 30 års lån og huset er ikke større endvi kan bo her i, når alle drengene flytter hjemmefra - Det er vist at se lyst på de kort, man nu engang har fået op på hånden!   )

At du ikke kan finde arbejde og  som jeg har forstået på dit indlæg, ikke kan holde på et arbejde. Jamen det kan sagtens have noget med hele din udstråling at gøre. Hvis du ikke er glad for livet, dine omgivelser, din situation og dig selv - ja så udstråler du det også.

Op med hagen og kom så igang med at skrive livets positive sider ned  Hvad forventer du dig af livet, dig selv, dit parforhold osv. Og ikke mindst - hvordan kommer du dertil???

Stort  til dig............

Anmeld

7. februar 2012

An&Jo

Kloster skriver:

Selvudvikling, siger jeg bare

Prøv om ikke, du kan komme på et aftenskolekursus omkring det at udvikle sig selv.

At se det halv-tomme glas i stedet for det halv-fyldte glas kan sagtens øves og der findes kurser, bøger, stof på nettet osv.

For at tage fat på de problematikker, som du selv nævner i dit indlæg, kan alt jo nærmest have indflydelse på en nr 2 graviditet. At du ser negativt, pessimistisk, er følelsesmæssigt i ubalance osv kan godt sætte en stopper for en graviditet.

At I ikke kan flytte pga et lån........... Find de gode ting ved at blive boende. Må jo være en grund til det er banken, der sætter en stopper for det. (må lige sige, vi har hus og har prøvet at sælge det i 6 år!! Bor her stadig, kunne slet ikke få det solgt. Men nu er vi halvvejs med det 30 års lån og huset er ikke større endvi kan bo her i, når alle drengene flytter hjemmefra - Det er vist at se lyst på de kort, man nu engang har fået op på hånden!   )

At du ikke kan finde arbejde og  som jeg har forstået på dit indlæg, ikke kan holde på et arbejde. Jamen det kan sagtens have noget med hele din udstråling at gøre. Hvis du ikke er glad for livet, dine omgivelser, din situation og dig selv - ja så udstråler du det også.

Op med hagen og kom så igang med at skrive livets positive sider ned  Hvad forventer du dig af livet, dig selv, dit parforhold osv. Og ikke mindst - hvordan kommer du dertil???

Stort  til dig............

jeg er SÅ enig her..

Anmeld

7. februar 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg står lidt i samme båd. Vi har prøvet med barn nr 1 i 2 år, men jeg prøver at tænke positivt og lykkedes det ikke kan vi få hjælp. Det holder jeg mig selv op på

Jeg har ikke job, og søger at søger, men har lavet en plan B der hedder uddannelse hvis jeg ik får job inden 6 mdr ca. - jeg rænger virkelig til at komme ud og tjene min egne penge. Bliver så fustreret af at gå hjemme.

Jeg søger alt der er at søge og prøver at forkæle mig selv lidt med at tage i svømmehal og lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.