Har virkelig brug for hjælp. siden fødslen har jeg abre ikke haft lyst til min kæreste overhovedet! vi har haft sex 3 gange på 4 måneder, og det var mest (fra min side) fordi jeg synes det var synd for ham hvis der gik for længe. synes sex er vigtigt i et forhold. Men jeg har overhovedet ikke lyst! forstå mig ret, kan flere gange i løbet af en dag blive tændt og have lyst til noget seksuelt, men jeg vil hellere gøre det selv end jeg vil gøre det med ham. hvis han kommer og kysser mig på halsen får jeg sådan en "bvaddrk" fornemmelse, og hvis han under sex snakker frækt bliver jeg totalt tændt af.
hvad skal jeg gøre??? jeg ANER ikke hvad det skyldes! det er jo ikke ham der har gjort noget galt

men mangler virkelig den her gnist. Den anden nat drømte jeg om min x-bolleven, og hold da magle det var en fræk og intens drøm. sådan føler jeg ikke med min kæreste. kunne dog ikke drømme om at være utro, aldrig!
vores sexliv er hamrende kedeligt og har været det stort set altid! samme rutine hver gang. ikke noget frækt "spillen op til". bare sådan noget med: "har du lyst?" og så går vi ind i sengen. Så rører vi kort ved hinanden, så har vi sex i missionæren (af og til med mine ben på hans skuldre). så kommer han, vi ligger i hinandens arme, han giver mig finger til jeg kommer, og det er så det indtil næste gang.

jeg har prøvet at tage snakken med ham flere gange at jeg savner noget mere lidenskab og frækhed. men han tager det ikke alvorligt! hvis jeg kommer og er mega tændt og prøver at forføre ham, så bliver han bare pjattet og tager det ikke alvorligt.
vi har altid sex i sengen. synes ellers det er frækt at have sex bare "lige nu og her". men han synes det er uhygiejnisk at have sex i køkkenet, besværligt i badet, og han mener ikke der er nok plads på sofaen. har prøvet at ligge an til forskellige stillinger, men han er bare missionærmand.
jeg savner bare fræk og lidenskabelig sex! hvor han bare forfører mig og kommer og tager mig nu og her. og derfor kan jeg ikke lade være at tænke tilbage på mit sexliv før ham. med min gamle bolleven, K. Når vi sås, så kom han bare hen, skubbede mig op af væggen, flåede tøjet af os begge, kyssede mig over det hele og tog mig lige dér med det samme. ikke det der røvkedelige: "skal vi knalde?" "ok, kom ind i sengen". gab gab gab!!!
føler mig bare så frustreret, og jeg ved min kæreste kan mærke min ulyst til ham. men hvad fanden skal jeg gøre, når han ikke lytter når jeg prøver at tale om det?? føler mig faktisk seksuelt frustreret, for jeg har jo ikke lyst til sexen med ham. Sex har jeg lyst til, men ikke det der gabende kedelige wannabe-sex i bedste fald.
og så synes jeg jo på samme tid det er synd for ham, at han ikke får mere end han gør, men jeg synes bare det er bunden at have sex på den måde.