hvad skal jeg tro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg har et barn sammen og en på vej, .
vores forhold har den senere tid gået op og ned og han er god til at få mit pis i kog så jeg flyver helt op i raseri!
og derved siger han at jeg er altid sur og jeg er bare en kælling og argggg
nå men hver gang jeg så siger du kan bare pakke en taske og skrup af, så vender øren og straks så vil du gerne stoppe forholdet?? jeg elsker dig jo undskyld og så videre og videre, og hver gang så bliver det hele ligesom bare glemt . .

MEN idag kunne min nysgerighed ikk længere, han gik i bad men lod sin computer være tændt og på face
selvom jeg er imod at tjekke hinanden så er der noget der siger i mig at jeg skal!

og jeg gør det så, jeg åbner hans indbakke på face og straks springer en op i ansigtet på mig , en kvinde han har skrevet over 600 beskeder med !
jeg åbner og skruler hurtigt rundt og de beskeder jeg når at se er sådan nogen som:
jeg vil gå i bad nu og tænke på din store deglige pik op af min nøgne krop!
og at jeg savner dig og gid du kunne være her og jeg ikk havde min kæreste og bla bla smukke , deglige, sexede, jeg ku faktisk blive ved
så hørte jeg ham træde ud af badet og jeg skyndte mig at komme væk,.
men min nysgerighed siger jeg ikk er færdig, og nu da han er taget ud for at handle ville jeg læse videre MEN hva ser jeg!
han har slettet ALT hvad der var med hende

det siger jo bare et eller andet snøft . .

hva skal jeg tro?
og hvad skal jeg gøre??

jeg tør ikk gå fra ham for alvor eller spørge ham direkte

for han er desværre en som vil gå igennem hele retssystemmet for vores børn og jeg kan ikk undvære mit barn
jeg kan IKKE klare 50/50 ordning, for jeg VED at ikke kan klare vores søn i længere tid

bare hvis jeg er ude og ride eller andet i bare 6 timer, så har han ringet 3 gang og sprugt hvornår jeg kommer hjem, for han græder eller noget puuuuhhh
jeg ved ikk hvad jegs kal gøre . .

jeg er mere bange for ham end at jeg elsker ham,

det skal lige siges at han slet ikk er ondskabsfuld, men manipulerende

snøft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Anonym trådstarter

den forsvandt hurtigt

Anmeld

7. februar 2012

B&J

jamen du ved jo selv hvad su skal han gør dig ked af det han gør dig ondt hun fik du dine beviser du skal snakke med ham omkring alt det her også skal DU finde ud af om forholdet er slut eller ej...

er det blodt for trykheden du stadig har ham eller er det fordi du elsker ham af hele dit hjerte???

Anmeld

7. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

min kæreste og jeg har et barn sammen og en på vej, .
vores forhold har den senere tid gået op og ned og han er god til at få mit pis i kog så jeg flyver helt op i raseri!
og derved siger han at jeg er altid sur og jeg er bare en kælling og argggg
nå men hver gang jeg så siger du kan bare pakke en taske og skrup af, så vender øren og straks så vil du gerne stoppe forholdet?? jeg elsker dig jo undskyld og så videre og videre, og hver gang så bliver det hele ligesom bare glemt . .

MEN idag kunne min nysgerighed ikk længere, han gik i bad men lod sin computer være tændt og på face
selvom jeg er imod at tjekke hinanden så er der noget der siger i mig at jeg skal!

og jeg gør det så, jeg åbner hans indbakke på face og straks springer en op i ansigtet på mig , en kvinde han har skrevet over 600 beskeder med !
jeg åbner og skruler hurtigt rundt og de beskeder jeg når at se er sådan nogen som:
jeg vil gå i bad nu og tænke på din store deglige pik op af min nøgne krop!
og at jeg savner dig og gid du kunne være her og jeg ikk havde min kæreste og bla bla smukke , deglige, sexede, jeg ku faktisk blive ved
så hørte jeg ham træde ud af badet og jeg skyndte mig at komme væk,.
men min nysgerighed siger jeg ikk er færdig, og nu da han er taget ud for at handle ville jeg læse videre MEN hva ser jeg!
han har slettet ALT hvad der var med hende

det siger jo bare et eller andet snøft . .

hva skal jeg tro?
og hvad skal jeg gøre??

jeg tør ikk gå fra ham for alvor eller spørge ham direkte

for han er desværre en som vil gå igennem hele retssystemmet for vores børn og jeg kan ikk undvære mit barn
jeg kan IKKE klare 50/50 ordning, for jeg VED at ikke kan klare vores søn i længere tid

bare hvis jeg er ude og ride eller andet i bare 6 timer, så har han ringet 3 gang og sprugt hvornår jeg kommer hjem, for han græder eller noget puuuuhhh
jeg ved ikk hvad jegs kal gøre . .

jeg er mere bange for ham end at jeg elsker ham,

det skal lige siges at han slet ikk er ondskabsfuld, men manipulerende

snøft

Det er selvfølgelig ikke i orden at tjekke hinandens ting.. men det kan ske.. Og grunden til det sker er jo kun pga at du ikke stoler på ham, og du kan jo se det er med god grund.. Og grunden til at sletter det mp jo være at han har mistanke til du har læst det... Men jeg er nødt til at sige: KONFRONTER HAM ! Den opførsel er bare ikke acceptabel. når han skriver sådan med en anden, han har så ikke også ført det ud i livet ?
Du fortjener ikke sådan en behandling. Og slet ikke når i skal have et barn mere.

Så konfronter ham. Og bede ham pakke sit lort. Ellers må du jo selv være den stærke og pakke dine ting. Har du ikke en du kan tage hjem til ? Nogle der kan hjælpe dig.  ?

Og så må i jo finde en løsning på det med børnene. Retten/staten? hører jo ikke kun på hvad han siger. Du er jo børnenes mor ? Og du har vel ikke noget, han kan bruge imod diig? Så stol på dig selv, vær stærk for din skyld, og dine børns. Så du kan få et godt liv.. Frem for en mand der manipulrer dig, til et forhold der er utrygt.. 

Anmeld

7. februar 2012

Nattøs

så du om det var skrevet i år eller imens i var sammen? kan det være gamle beskeder? og jeg kan hilse og sige, at beskeder IKKE bliver slettet på facebook, tjek igen en anden dag, for alle beskeder man skriver med hinanden på facebook bliver gemt.. 

Men jeg havde HELT klart flippet skrot, for her hjemme er vores facebook ikke en hemmelighed for hinanden, så min skat ser også nogle gange min profil og jeg har intet at skjule så jeg sletter tæt på aldrig beskeder.. kun fra folk jeg ikke snakker med længere eller sådan noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.