min kæreste og jeg har et barn sammen og en på vej, .
vores forhold har den senere tid gået op og ned og han er god til at få mit pis i kog så jeg flyver helt op i raseri!

og derved siger han at jeg er altid sur og jeg er bare en kælling og argggg
nå men hver gang jeg så siger du kan bare pakke en taske og skrup af, så vender øren og straks så vil du gerne stoppe forholdet?? jeg elsker dig jo undskyld og så videre og videre, og hver gang så bliver det hele ligesom bare glemt . .
MEN idag kunne min nysgerighed ikk længere, han gik i bad men lod sin computer være tændt og på face

selvom jeg er imod at tjekke hinanden så er der noget der siger i mig at jeg skal!

og jeg gør det så, jeg åbner hans indbakke på face og straks springer en op i ansigtet på mig , en kvinde han har skrevet over 600 beskeder med !

jeg åbner og skruler hurtigt rundt og de beskeder jeg når at se er sådan nogen som:
jeg vil gå i bad nu og tænke på din store deglige pik op af min nøgne krop!

og at jeg savner dig og gid du kunne være her og jeg ikk havde min kæreste og bla bla smukke , deglige, sexede, jeg ku faktisk blive ved

så hørte jeg ham træde ud af badet og jeg skyndte mig at komme væk,.
men min nysgerighed siger jeg ikk er færdig, og nu da han er taget ud for at handle ville jeg læse videre MEN hva ser jeg!

han har slettet ALT hvad der var med hende

det siger jo bare et eller andet snøft . .
hva skal jeg tro?
og hvad skal jeg gøre??
jeg tør ikk gå fra ham for alvor eller spørge ham direkte

for han er desværre en som vil gå igennem hele retssystemmet for vores børn og jeg kan ikk undvære mit barn

jeg kan IKKE klare 50/50 ordning, for jeg VED at ikke kan klare vores søn i længere tid

bare hvis jeg er ude og ride eller andet i bare 6 timer, så har han ringet 3 gang og sprugt hvornår jeg kommer hjem, for han græder eller noget puuuuhhh

jeg ved ikk hvad jegs kal gøre . .
jeg er mere bange for ham end at jeg elsker ham,
det skal lige siges at han slet ikk er ondskabsfuld, men manipulerende
snøft