Ny Skråstol sælges til KUN 200,-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.564 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

amalfine

Helt ny Viki skråstol, som aldrig har været brugt - den er kun samlet. Den er sort og beige, og kan indstilles på 3 måder omme i ryggen, alt efter hvor gammel og stabil baby er. Ny pris er 300,-

Min pris: 200,- 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

amalfine

Ingen interesserede??? Kom bare med et bud

Anmeld

15. februar 2012

Alexander&Lærke

Den er ellers god, vi har en magen til bare i en anden farve og vi har brugt den en del de første 6 md.

Og super at den kan indstilles i ryggen så den også kan bruge ved den første ske mad inden de han sidde i en høj stol.

Anmeld

16. februar 2012

amalfine

Ja, lige præcis
Tak for den gode anbefaling af skråstolen

Anmeld

20. februar 2012

amalfine

Sætter prisen ned fra 200,- til 150,-.........kom så de damer, kom med et bud

Anmeld

21. februar 2012

Kay

hvor kan man hente den??

Anmeld

22. februar 2012

amalfine

Kay skriver:

hvor kan man hente den??

Det kommer an på hvor i landet, du bor. Jeg bor selv i Odense, men kan få den fragtet til Løsning (midt mellem Vejle og Horsens) eller til Allerød eller Hillerød

Hvis du bor et andet sted i landet, så kan det være, jeg har noget familie eller venner, som skal den vej forbi - eller måske har du selv nogen i nærheden af Odense

Mvh Pernille

Anmeld

22. februar 2012

Kay

amalfine skriver:

Det kommer an på hvor i landet, du bor. Jeg bor selv i Odense, men kan få den fragtet til Løsning (midt mellem Vejle og Horsens) eller til Allerød eller Hillerød

Hvis du bor et andet sted i landet, så kan det være, jeg har noget familie eller venner, som skal den vej forbi - eller måske har du selv nogen i nærheden af Odense

Mvh Pernille

jamen hvis du kan få den til allerød eller hillerød vil jeg meget gerne købe den for 150 kr

Anmeld

22. februar 2012

amalfine

Kay skriver:

jamen hvis du kan få den til allerød eller hillerød vil jeg meget gerne købe den for 150 kr

Det kan jeg sagtens. Hvor passer det dig bedst? Mine forældre bor nemlig i Hillerød og min søster i Allerød. De kommer alle forbi mig til fødselsdag på søndag, så da kan jeg bare sende dem med én af dem

Mvh Pernille

Anmeld

22. februar 2012

Kay

amalfine skriver:

Det kan jeg sagtens. Hvor passer det dig bedst? Mine forældre bor nemlig i Hillerød og min søster i Allerød. De kommer alle forbi mig til fødselsdag på søndag, så da kan jeg bare sende dem med én af dem

Mvh Pernille

jamen hillerød passer bedst der kommer jeg jævnligt forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.