Spiser meget ofte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Levi&LilysMor

Hejsa

Håber i kan hjælpe lidt, nu er min søn 4 mdr ( igår ) ammer ham fuldt ud stadig, hvilket jeg også har planer om til han bliver 6 mdr, men synes han spiser meget ofte!! det var ikke så galt i starten, der kunne der godt gå 4 timer inden han meldte sig , men nu går der kun 2 timer højest 3.

Har tænkt meget overom min mælk mætter ham nok, eller om han bare ikke spiser nok af gangen, det tager ham nemlig kun 5-10 min. så mener han han er færdig.

og sutten vil han ikke have, det er kun når han skal putte i vognen og han er pyller han godt vil.

Har overvejet at give ham lidt grød til aftensmad og selvfølgelig også bryst.

Men hvad har i andre gjort, vil gerne kunne prøve noget forskelligt , hvis det ene ikke virker

Kram Patricia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Eddy

Hejsa

Min datter blir 4 mdr den 26 og hun er også begyndt at spise utrolig tit dag og nat i forhold til for to uger siden. Der kunne sagtens gå 4 timer i mellem, i hvert fald 3 timer. Jeg kan ikke engang trække den til 3 timer. Møg irriterende. Overvejer også at ringe til sp for hun kommer først når min datter er 4 1/2 måned næsten hvor vi skal snakke om grød. 

Hun sov næsten fra 22/23- 06 hver nat fra hun var nogle uger men det har hun ikke gjoet i nogle uger nu. Tænker også at min datter ikke blir mæt på min mælk. 

Anmeld

7. februar 2012

Kofoed.

Ungerne har er appetit spring ved de fire måneder, det tager normalt en uge, så finder de en ny balance, så hvis du kan holde ud et par dage, så prøv det, imens kan du prøve og kontakte sp.

Anmeld

7. februar 2012

Malthes mor

LevisMor skriver:

Hejsa

Håber i kan hjælpe lidt, nu er min søn 4 mdr ( igår ) ammer ham fuldt ud stadig, hvilket jeg også har planer om til han bliver 6 mdr, men synes han spiser meget ofte!! det var ikke så galt i starten, der kunne der godt gå 4 timer inden han meldte sig , men nu går der kun 2 timer højest 3.

Har tænkt meget overom min mælk mætter ham nok, eller om han bare ikke spiser nok af gangen, det tager ham nemlig kun 5-10 min. så mener han han er færdig.

og sutten vil han ikke have, det er kun når han skal putte i vognen og han er pyller han godt vil.

Har overvejet at give ham lidt grød til aftensmad og selvfølgelig også bryst.

Men hvad har i andre gjort, vil gerne kunne prøve noget forskelligt , hvis det ene ikke virker

Kram Patricia

Hvordan sover han om natten? Hvis han sover godt og længe, så skal han jo havde noget mere mad...han skal indhente de forsømte måltider...Og derved spiser han oftere i hans vågne timer.

Anmeld

7. februar 2012

Pige2009

Det kunne da tyde på, at han ikke bliver mæt, så du måske nu skulle supplere op med grød og/eller MME Men ring til din SP og få hende til at rådgive dig. Det ville jeg i hvert fald gøre.

Anmeld

7. februar 2012

Levi&LilysMor

Malthes mor skriver:

Hvordan sover han om natten? Hvis han sover godt og længe, så skal han jo havde noget mere mad...han skal indhente de forsømte måltider...Og derved spiser han oftere i hans vågne timer.

Om natten sover han også kun 2-3 timer og så vil han spise...

Anmeld

7. februar 2012

TrineMine86

LevisMor skriver:

Om natten sover han også kun 2-3 timer og så vil han spise...

jeg snakkede med sp om grød/mos her forleden dag.. hun fortalte:

hvis barnet begynder at vågne hyppigere end normalt om natten og er sulten og hvis barnet samtidig vil spise hver 2-3 time hele døgnet, så er det ved at være tid til at starte op med grød/mos.. man kan også prøve at give en flaske vælling til nat, da det kan mætte i længere tid..

har du haft ske-mad snak med din sp? ellers ville jeg ringe og bede om en aftale, det er hårdt at skal op så meget om natten..

Anmeld

7. februar 2012

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

jeg snakkede med sp om grød/mos her forleden dag.. hun fortalte:

hvis barnet begynder at vågne hyppigere end normalt om natten og er sulten og hvis barnet samtidig vil spise hver 2-3 time hele døgnet, så er det ved at være tid til at starte op med grød/mos.. man kan også prøve at give en flaske vælling til nat, da det kan mætte i længere tid..

har du haft ske-mad snak med din sp? ellers ville jeg ringe og bede om en aftale, det er hårdt at skal op så meget om natten..

Okay, ja vi har snakket om ske mad og det har vi prøvet 2 gange nu, idag fik han lidt grød og der fik han da noget af det ned, så det er en start

Men læste godt om vælling på en af de pakker vi har fået af min svigerinde, men der står der det er fra 6 mdr

Anmeld

7. februar 2012

Levi&LilysMor

Eddy skriver:

Hejsa

Min datter blir 4 mdr den 26 og hun er også begyndt at spise utrolig tit dag og nat i forhold til for to uger siden. Der kunne sagtens gå 4 timer i mellem, i hvert fald 3 timer. Jeg kan ikke engang trække den til 3 timer. Møg irriterende. Overvejer også at ringe til sp for hun kommer først når min datter er 4 1/2 måned næsten hvor vi skal snakke om grød. 

Hun sov næsten fra 22/23- 06 hver nat fra hun var nogle uger men det har hun ikke gjoet i nogle uger nu. Tænker også at min datter ikke blir mæt på min mælk. 

Ja det er lige det, for hvis det ikke er maven som genere må det vel være mad de mangler, men synes nu du skulle snakke med hende om det, vi er så småt begyndt på skemad smagning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.