jeg står i den ulykkelige situation at min mand og jeg er gået fra hinanden
- men forblevet venner...
vi har en fælles veninde, lad os kalde hende frk. X, som sov hos os den første nat indtil jeg kunne komme et andet sted hen og bo - hun var der for at hjælpe os. Eftersom jeg havde taget vores barn med mig i weekenden gik de to i byen fredag. Det er også i orden for han var trods alt "børnefri".
Jeg havde planlagt at gå i byen med min veninde, frk. Y, men hun begyndte at tale om at jeg straks skulle finde mig en ny (jeg skulle bare se at finde en ny at gå i seng med).
jeg fortalte hende så klart og tydeligt at jeg elskede min eks meget så jeg vil IKKE have en ny allerede + jeg har aldrig kunnet se hvad der skulle være så godt i engangsknald. hun begyndte derefter på at komme med undskyldinger for at hun måske ikke kan på fredag alligevel. 
Da min eks så ringer så jeg kunne sige godnat til vores barn fortalte jeg ham om det og han sagde at jeg da skulle komme afsted alligevel. Jeg kommenterede at det jo ikke var længe siden at vi gik fra hinanden, men han sagde noget i stil med at han ikke kunne vide om han allerede får en ny om en uge eller to..... 
Samtidig med at jeg talte med ham kunne jeg høre at frk. X var i baggrunden, men da jeg ikke var 100% sikker spurgte jeg henkastet om han havde besøg og han sagde nej, men da jeg sagde at jeg syntes jeg kunne høre nogen i baggrunden sagde han "åh, det er bare frk. X"
Undskyld det blev så langt, men jeg trængte bare til at komme ud med det og høre jer om I tror han allerede har fundet sammen med frk. X men ikke vil fortælle mig det - eller måske endda var sammen med hende før han gik fra mig....
Anmeld