har han en ny?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg står i den ulykkelige situation at min mand og jeg er gået fra hinanden  - men forblevet venner...

vi har en fælles veninde, lad os kalde hende frk. X, som sov hos os den første nat indtil jeg kunne komme et andet sted hen og bo - hun var der for at hjælpe os. Eftersom jeg havde taget vores barn med mig i weekenden gik de to i byen fredag. Det er også i orden for han var trods alt "børnefri". 

Jeg havde planlagt at gå i byen med min veninde, frk. Y, men hun begyndte at tale om at jeg straks skulle finde mig en ny (jeg skulle bare se at finde en ny at gå i seng med).   jeg fortalte hende så klart og tydeligt at jeg elskede min eks meget så jeg vil IKKE have en ny allerede + jeg har aldrig kunnet se hvad der skulle være så godt i engangsknald. hun begyndte derefter på at komme med undskyldinger for at hun måske ikke kan på fredag alligevel.

Da min eks så ringer så jeg kunne sige godnat til vores barn fortalte jeg ham om det og han sagde at jeg da skulle komme afsted alligevel. Jeg kommenterede at det jo ikke var længe siden at vi gik fra hinanden, men han sagde noget i stil med at han ikke kunne vide om han allerede får en ny om en uge eller to.....

Samtidig med at jeg talte med ham kunne jeg høre at frk. X var i baggrunden, men da jeg ikke var 100% sikker spurgte jeg henkastet om han havde besøg og han sagde nej, men da jeg sagde at jeg syntes jeg kunne høre nogen i baggrunden sagde han "åh, det er bare frk. X"

Undskyld det blev så langt, men jeg trængte bare til at komme ud med det og høre jer om I tror han allerede har fundet sammen med frk. X men ikke vil fortælle mig det - eller måske endda var sammen med hende før han gik fra mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Caroline86

det er jo slet ikke til at sige for os andre!?

Hvor nære venner er de? og hvor nære veninder er du og frk. x? måske skal du tage en snak med hende om det?

op med humøret uanset hvornår og hvordan du bliver klar til at give helt slip på din eks og komme videre - med eller uden en ny fyr - så prøv at få det bedste ud af situationen og nyd at finde dig selv igen

Jeg kender situationen, og har også lært betydningen af at lære mig selv at kende igen! Og det er faktisk slet ikke så skidt som jeg havde frygtet

Knus til dig

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det er jo slet ikke til at sige for os andre!?

Hvor nære venner er de? og hvor nære veninder er du og frk. x? måske skal du tage en snak med hende om det?

op med humøret uanset hvornår og hvordan du bliver klar til at give helt slip på din eks og komme videre - med eller uden en ny fyr - så prøv at få det bedste ud af situationen og nyd at finde dig selv igen

Jeg kender situationen, og har også lært betydningen af at lære mig selv at kende igen! Og det er faktisk slet ikke så skidt som jeg havde frygtet

Knus til dig

Tja... jeg mener selv at jeg er blevet meget tæt med frk. X, men når vi alle tre var sammen følte jeg mig ofte som det tredje hjul....

Anmeld

6. februar 2012

Caroline86

Anonym skriver:

Tja... jeg mener selv at jeg er blevet meget tæt med frk. X, men når vi alle tre var sammen følte jeg mig ofte som det tredje hjul....

er det så ikke "bare" at tage en snak med hende om det? Ved godt det er svært og at hun sikkert ikke vil indrømme det anyways, men for det meste kan man jo se på folk om de lyver!? Du skal spørge hende face2face, selvfølgelig

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

er det så ikke "bare" at tage en snak med hende om det? Ved godt det er svært og at hun sikkert ikke vil indrømme det anyways, men for det meste kan man jo se på folk om de lyver!? Du skal spørge hende face2face, selvfølgelig

jeg tog faktisk fat i dem begge for noget tid siden, efter jeg var blevet sur over en lille ting, og sagde at jeg var ked af at jeg var blevet sur på hende, men at jeg følte mig som det tredje hjul i stedet for kvinden i forholdet...

Anmeld

6. februar 2012

Caroline86

Anonym skriver:

jeg tog faktisk fat i dem begge for noget tid siden, efter jeg var blevet sur over en lille ting, og sagde at jeg var ked af at jeg var blevet sur på hende, men at jeg følte mig som det tredje hjul i stedet for kvinden i forholdet...

hvad sagde hun til det? Har du fornemmet romantik mellem dem tidligere, eller "bare" et tæt bånd som skubbede dig ud på sidespor når I alle 2 var sammen?

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

hvad sagde hun til det? Har du fornemmet romantik mellem dem tidligere, eller "bare" et tæt bånd som skubbede dig ud på sidespor når I alle 2 var sammen?

altså... vi havde en to-personers sofa og en tre-personers sofa og jeg vil da mene at jeg som hans kæreste har "ret til" at sidde i samme sofa som ham, men jeg blev ofte "forvist" til den lille sofa, fordi de lå med benene oppe i den store...

Vi havde et supermarked tæt på hjemmet og nogle gange når vi skulle købe noget endte det med at jeg måtte blive i lejligheden med vores barn mens de gik alene...

Anmeld

6. februar 2012

Caroline86

Anonym skriver:

altså... vi havde en to-personers sofa og en tre-personers sofa og jeg vil da mene at jeg som hans kæreste har "ret til" at sidde i samme sofa som ham, men jeg blev ofte "forvist" til den lille sofa, fordi de lå med benene oppe i den store...

hmm... ja, det virker lidt underligt, men betyder jo ikke nødvendigvis andet end uhøflig adfærd

Jeg synes du skal tage en snak med hende om deres forhold

Anmeld

6. februar 2012

Phoenix

Det er svært at sige. Men den afmagt du føler, må være ulidelig. Tænker om det ikke er bedst at ligge lidt afstand til din ex ( så meget man nu kan når man har børn sammen ) i en periode ?

Selvom de har fundet sammen, er det jo ikke noget du længere kan gøre noget ved. Ved godt det er svært at give slip, når der stadig er følelser involverede. Og samtidig er der det faktum, at din veninde evt også har svigtet en eller anden form for tillid, hvis de er sammen.

Men du kan drive dig selv til vanvid af at spekulere hvorvidt de er sammen eller ej. 

Bedre at fokusere din opmærksomhed andensteds og så lad dem gøre hvad de vil. 

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Det er svært at sige. Men den afmagt du føler, må være ulidelig. Tænker om det ikke er bedst at ligge lidt afstand til din ex ( så meget man nu kan når man har børn sammen ) i en periode ?

Selvom de har fundet sammen, er det jo ikke noget du længere kan gøre noget ved. Ved godt det er svært at give slip, når der stadig er følelser involverede. Og samtidig er der det faktum, at din veninde evt også har svigtet en eller anden form for tillid, hvis de er sammen.

Men du kan drive dig selv til vanvid af at spekulere hvorvidt de er sammen eller ej. 

Bedre at fokusere din opmærksomhed andensteds og så lad dem gøre hvad de vil. 

vores barn er 4 og ELSKER frk. X og hun er super god til ham.

Når vi tegner tegninger af familien vil h*n ofte have at mig og min eks skal tegnes på hver side af ham og så skal vores kat og frk. X tegnes ved siden af det, nogle gange på min side og andre gange på min eks.

jeg har ikke noget imod at de er sammen, jeg har faktisk selv, da vi talte om evt. andre (hans mor har en ny i tankerne til ham ), sagt at jeg tror jeg ville have lettere ved at acceptere frk. X om et ½ år frem for en fremmed om 1 år...

men jeg kan bare ikke lade være med at tænke om de var sammen mens jeg stadig var sammen med ham......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.