Sig mig... Stinker i også? (mødre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Clisolka

Line&Liam&Milan skriver:

Ja... Nu har jeg haft det problem i over 2 år...
Lige siden jeg fødte første gang er jeg simpelthen begyndt at svede i tide og utide, og det er virkelig voldsomt!
Jeg kan komme lige fra badet og 5 min efter stinker jeg af sved
Har prøvet i omegnen af 15 deodoranter der alle lover guld og grønne skove, og intet virker... Lige nu bruger jeg en antiperisperant fra Rexona, den tager lidt af lugten, men lugter i sig selv af mand selvom det er en kvinde deo...

ØV !!!!
Har i nogle gode fif, og vigtigst af alt, har i andre også fået sådan en bivirkning??

Sådan har jeg haft det siden jeg fødte! Troede jeg var den eneste  Godt nok tog jeg en del kg på under graviditeten, meeeen jeg kampsveder! Jeg bruger til dagligt sanex rollon og så tager jeg lidt deo på - det kan holde det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Tulle28

Aluminium klorid sprit fra apoteket - det tager sved og svedlugt. Mirakelmiddel som reddede mig i teenageårene:-) Det svier når det kommer på, men er smerten værd:-)

Anmeld

6. februar 2012

modesty

YES, også her!

Aluminium klorid, det lyder voldsomt kemi-agtigt og ikke ligefrem svanemærket... Nogen der ved om det er skadeligt?

Anmeld

7. februar 2012

Sara_S

Thank you Lord, I'm not alone!! 

Ja, har også haft samme problem siden jeg fødte Tristan og har ikke kunne tage det op, da jeg synes det er SÅ pinligt  

Jeg har ALDRIG i mit liv døjet med det - men det kom lige pludselig efter jeg fødte... Jesus! Jeg har brugt så mange penge på deodoranter! 

Er der nogen, der ved om den der aluminium kloride kan bruges når man er gravid?

Anmeld

7. februar 2012

L-Mortil3

THANK YOU GOD!!!
Hvor ER jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste!
Det er da virkelig noget djævlen har skabt i arrigskab!
Jeg har ALDRIG haft svedproblemer før, men efter jeg har født, ja så føler jeg mig som en 70årig kvinde i overgangsalderen der bare lugter surt og svedig . AD hvor jeg synes jeg er klam til tider....

Jeg skal HELT klart prøve den der alluminiums klorid fidus!

Hvor er det godt at høre gode råd, og høre fra andre i samme båd!
THANX girls!

Anmeld

7. februar 2012

Levi&LilysMor

her har jeg ikke det problem og jeg bruger kun roll on ....

Anmeld

7. februar 2012

Polkaprik

Har selv været igennem mange typer og mærker af antiperspiranter. Den eneste der har virket og stadig virker er denne fra matas striber

http://www.matas.dk/matas-deospray-150-ml

Den er effektiv og jeg lugter ALDRIG af sved mere

Anmeld

7. februar 2012

Chris86

http://www.matas.dk/do2-deo-crystal-spray

tror dog jeg skal ha den i stick næste gang, da dene (nr 2) også driller og så ikke virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.