Forelsket (igen) i fyr jeg engang var min kæreste utro med..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg var for lidt over et år siden min kæreste utro med en fyr jeg var gået og blevet lun på. Min kærestes og mit forhold kørte ikke på skinner i den periode, og så var vi i byen en aften, og jeg endte med at kysse med ham her fyren. Nå men jeg gik til bekendelse til min kæreste, han tilgav mig og alt endte godt.

Jeg har så ikke set ham fyren i lang tid men så var vi på bar med nogle venner og kollegaer i fredags, hvor han også var med. Og der skete intet mellem os, men alle følelserne for ham væltede op i mig igen. Vi fik øjenkontakt flere gange. Og da vi krammede farvel, tog vi hinandens hånd og han gav min et lille klem.

Lige siden har jeg været helt rundt på gulvet. Finder på påskud til at skrive til ham på facebook. Men inderst inde vil jeg ikke være kæreste med ham. Tror jeg. For elsker min kæreste og vi har barn sammen. Tror bare jeg savner den der kriller fornemmelse i maven..

Puha, nå ville bare ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Mtang

den har jeg også været ude i,
-  valgte dog min skønne kæreste fremfor en "flirt" , skal helst ikke risikerer mit barns far og kærlighed fremfor en savnet kriller i maven. tog bare min kæreste i nakken, og forklarede ham at jeg "savnede noget" .. lidenskab eller spændning, kald det hvad du vil... 
- og nu mangler der ingen kriller i maven eller noget :-)

tænker ikke på ham "flirten" mere. Priser mig kun lykkelig over hvor en sød kæreste jeg har, på trods af jeg sårede ham  fortryder hver eneste dag ..
Sæt du pris på hvad du har,   kram.

Anmeld

6. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Jeg var for lidt over et år siden min kæreste utro med en fyr jeg var gået og blevet lun på. Min kærestes og mit forhold kørte ikke på skinner i den periode, og så var vi i byen en aften, og jeg endte med at kysse med ham her fyren. Nå men jeg gik til bekendelse til min kæreste, han tilgav mig og alt endte godt.

Jeg har så ikke set ham fyren i lang tid men så var vi på bar med nogle venner og kollegaer i fredags, hvor han også var med. Og der skete intet mellem os, men alle følelserne for ham væltede op i mig igen. Vi fik øjenkontakt flere gange. Og da vi krammede farvel, tog vi hinandens hånd og han gav min et lille klem.

Lige siden har jeg været helt rundt på gulvet. Finder på påskud til at skrive til ham på facebook. Men inderst inde vil jeg ikke være kæreste med ham. Tror jeg. For elsker min kæreste og vi har barn sammen. Tror bare jeg savner den der kriller fornemmelse i maven..

Puha, nå ville bare ud med det.

Jeg har også været der. Har dog ikke været min kæreste utro, men det med at blive lidt småforelsket i en anden, og det har min kæreste også været. Og jeg tror også det er fordi man kører lidt dødt i det derhjemme, og det er jo rutiner dag ud og dag ind.

Min kæreste og jeg har nu en weekend i måneden hvor vi får vores datter passet, og så tager vi fx i biografen, sommerhus, lange gåture, eller bare en weekend på sofaen 

Vi har det super godt sammen nu, og vi kan virkelig mærke forskel efter vi har en weekend i måneden hvor vi bare er kærester alene 

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

godttætætæntænk

Jeg har også været der. Har dog ikke været min kæreste utro, men det med at blive lidt småforelsket i en anden, og det har min kæreste også været. Og jeg tror også det er fordi man kører lidt dødt i det derhjemme, og det er jo rutiner dag ud og dag ind.

Min kæreste og jeg har nu en weekend i måneden hvor vi får vores datter passet, og så tager vi fx i biografen, sommerhus, lange gåture, eller bare en weekend på sofaen 

Vi har det super godt sammen nu, og vi kan virkelig mærke forskel efter vi har en weekend i måneden hvor vi bare er kærester alene 

Jeg har gody

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Prøver lige igen skriver fra mobil så det kikser lidt
Men har godt tænkt på at indføre nogle kæreste hygge weekender. For jeg vil så gerne have de der kriller følelser for min kæreste igen.

Anmeld

6. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Prøver lige igen skriver fra mobil så det kikser lidt
Men har godt tænkt på at indføre nogle kæreste hygge weekender. For jeg vil så gerne have de der kriller følelser for min kæreste igen.

Det synes jeg også i skal prøve 

Man mærker det jo også i hverdagene, og man glæder sig sammen til det man nu har planlagt for næste gang  Jeg synes ihvertfald at det har hjulpet os rigtig meget, også med de kriller følelser som man går og savner. De er da vendt tilbage vil jeg sige 

Næste weekend skal vi så have vores datter med i sommerhus, så det glæder vi os også helt vildt til  For vi elsker selvfølgelig også at hygge sammen med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.