Felix får youghurt med havregryn til morgenmad. Det er ca. kl. 7
Kl. 8.30 får han frugt og brød i vuggestuen, reelt tror jeg han spiser et kvart stykke rugbrød/knækbrød eller lignende, og gnasker i noget frugt.. der kommer ikke meget ned endnu.
Til middag varierer mængden afhængig af hvad de får i VS. Herhjemme i weekenden spiser han mellem 1 og 2 hele stykker rugbrød
Omkring kl. 14/15 får han en kiks, lidt frugtmos eller lignende
Til aftensmad spiser han godt hvis han gider. Andre gange sidder han bare og fedter med det det og er mere interesseret i at lege.
Kl. 18.30 tilbyder vi en flaske med 165ml MME - den tager han som regel halvdelen af..
Min umiddelbare tanke når jeg ser Williams mad er, at hans eftermiddagsmad ligger tæt på aftensmaden.. Altså da vi fjernede det fra Felix, og kun gav en kiks/lidt frugt, var det ligesom om der var mere appetit til aftensmaden. Men det afhænger jo af barnet, for de skal selvfølgelig ikke gå og være sultne.
Jeg tror godt det kan være tænder, men måske er han simpelthen bare ikke mere sulten? Han spiser jo fint først på dagen! Og når humøret er højt og vægten fin er jeg helt sikker på han har det godt! 

Anmeld