Øv, kender i det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Alt er bare noget lort.
Jeg ved pt ikke hvad jeg vil i mit liv, sex livet er noget lort og har været det længe. Lyst - hvad er det? Kærlighed - hvad er det?
Jeg magter ikke noget. Er ked af det, kan ikke finde arbejde og er startet på uddannelse. Økonomien er noget lort.
Og hver gang jeg for disse periode brud er jeg så vanvittig tarvelig over for min familie (to børn og deres far) - ikke tarvelig over for børnene, men jeg magter ikke at være på, magter ikke at være til stede
Skælder deres far ud og går i seng hver aften kl. 19 - jeg kan ikke holde ud længere. (jeg har pt rejst mig fra sofaen fordi han er ude)
Jeg for de vildeste rengørringsflip, det vil sige, jeg gør ikke rent, men jeg skammer mig over mit (ellers så pæne hjem) - kan se bakterier over alt og føler ikke jeg kan gå på gulvet af bar skidt. Det er noget jeg bilder mig selv ind..... Det ved jeg jo godt. Men kan ikke få det lagt fra mig. Er så forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Nettemor

Først :

Jeg kender godt det der med at livet bare ikke lige går som man gerne vil.

Men det lyder på mig som om du kunne være på vej i en depression (hvis  du ikke allerede er der) og jeg synes du skal snakke med din læge om hvordan du har det. Hvis du ikke føler du kan snakke med din læge så snak med din mand eller din mor eller en veninde.

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Først :

Jeg kender godt det der med at livet bare ikke lige går som man gerne vil.

Men det lyder på mig som om du kunne være på vej i en depression (hvis  du ikke allerede er der) og jeg synes du skal snakke med din læge om hvordan du har det. Hvis du ikke føler du kan snakke med din læge så snak med din mand eller din mor eller en veninde.

Jeg har haft en dep. flere gange, og er ikke i tvivl om, at den dukker op i perioder.

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Jeg har haft en dep. flere gange, og er ikke i tvivl om, at den dukker op i perioder.

Okay. Har du ikke nogen du kan snakke med når du har det sådan? Nogen der kan hjælpe dig igennem det?

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Okay. Har du ikke nogen du kan snakke med når du har det sådan? Nogen der kan hjælpe dig igennem det?

Har snakket med psykolog, og læge, snakker til tider med manden.
Det hjælper ikke.

Anmeld

13. februar 2012

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Alt er bare noget lort.
Jeg ved pt ikke hvad jeg vil i mit liv, sex livet er noget lort og har været det længe. Lyst - hvad er det? Kærlighed - hvad er det?
Jeg magter ikke noget. Er ked af det, kan ikke finde arbejde og er startet på uddannelse. Økonomien er noget lort.
Og hver gang jeg for disse periode brud er jeg så vanvittig tarvelig over for min familie (to børn og deres far) - ikke tarvelig over for børnene, men jeg magter ikke at være på, magter ikke at være til stede
Skælder deres far ud og går i seng hver aften kl. 19 - jeg kan ikke holde ud længere. (jeg har pt rejst mig fra sofaen fordi han er ude)
Jeg for de vildeste rengørringsflip, det vil sige, jeg gør ikke rent, men jeg skammer mig over mit (ellers så pæne hjem) - kan se bakterier over alt og føler ikke jeg kan gå på gulvet af bar skidt. Det er noget jeg bilder mig selv ind..... Det ved jeg jo godt. Men kan ikke få det lagt fra mig. Er så forvirret

Kæmpe stort kram til dig 

Det fortjener du! 

MajaBaby 

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Har snakket med psykolog, og læge, snakker til tider med manden.
Det hjælper ikke.

Øv hvor er det træls Hvad plejer du at gøre for at trække dig selv igennem det?

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

Øv bøv, nu er det måske ikke noget du har lyst til at høre, men jeg går meget ind for at alt foregår inde i os selv, og selvom en læge, en mand, en veninde kan hjælpe en på vej så er det ALTID kun dig selv der kan komme op på dutterne igen

Meget her i livet er et valg, og du vælger i brund og grund selv hvad du vil og hvordan du vil leve. Tit har depression noget at gøre med at 'man har glemt sig selv', sådan havde jeg det da jeg havde en depression for to år siden.

Og når alt går i ring hjemme hos én, tv'et er det samme, sexlivet er det samme, alt er bare det samme, og man 'keder sig', så kan man godt blive lidt depri. Men jeg synes virkelig det er op til én selv hvad man nu skal gøre ved det..

Prøv at fokusér på alt det positive i dit liv, og bliv i den fokusering. Hver gang noget negativt fremtræder i dit liv, så vend den om og se om du kan finde noget positivt, om ikke andet så tænk på noget godt der måske skete for en uge siden.

Vil også anbefale at tage en total slapper. Se om det er muligt at give dig selv noget pleje- tag i spa med en veninde, gå i byen med din kæreste (nu ved jeg jo ikke hvor gamle børnene er og om de kan passes), forny dit liv med ting du godt kan lide

Håber du bliver glad igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.