Øv bøv, nu er det måske ikke noget du har lyst til at høre, men jeg går meget ind for at alt foregår inde i os selv, og selvom en læge, en mand, en veninde kan hjælpe en på vej så er det ALTID kun dig selv der kan komme op på dutterne igen 
Meget her i livet er et valg, og du vælger i brund og grund selv hvad du vil og hvordan du vil leve. Tit har depression noget at gøre med at 'man har glemt sig selv', sådan havde jeg det da jeg havde en depression for to år siden.
Og når alt går i ring hjemme hos én, tv'et er det samme, sexlivet er det samme, alt er bare det samme, og man 'keder sig', så kan man godt blive lidt depri. Men jeg synes virkelig det er op til én selv hvad man nu skal gøre ved det..
Prøv at fokusér på alt det positive i dit liv, og bliv i den fokusering. Hver gang noget negativt fremtræder i dit liv, så vend den om og se om du kan finde noget positivt, om ikke andet så tænk på noget godt der måske skete for en uge siden.
Vil også anbefale at tage en total slapper. Se om det er muligt at give dig selv noget pleje- tag i spa med en veninde, gå i byen med din kæreste (nu ved jeg jo ikke hvor gamle børnene er og om de kan passes), forny dit liv med ting du godt kan lide 
Håber du bliver glad igen 
Anmeld