sover dårligt med fuldmåne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.735 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Mor1012

Min datter på 15 mdr, sover dårligt når der er fuldmåne...

det var min mand som sagde det, efter hun havde vågnet grædende et par gange om natten men hver gang når der er fuldmåne....

jeg tænkte det bare var et tilfælde.. men i nat vågnede hun igen 2 gange grædende...

og nu kiggede jeg lige ud af vinduet, og der er FULDMÅNE

andre med samme problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Tranebær

Ja - mig selv Mærkeligt nok. Når jeg virkelig ikke kan sove finder jeg oftest ud af - dagen efter - at det har været fuldmåne. Det samme med min mor..

Anmeld

6. februar 2012

Nettemor

sådan har min søn også altid haft det. en dag før og en dag efter. og næsten 200%

Anmeld

6. februar 2012

Kay

Emilie2010 skriver:

det var min mand som sagde det, efter hun havde vågnet grædende et par gange om natten men hver gang når der er fuldmåne....

jeg tænkte det bare var et tilfælde.. men i nat vågnede hun igen 2 gange grædende...

andre med samme problem

det er først i nat det er fuldmåne.... men der er mange der bliver påvirket at fuldmånen... og dagene lige optil og lige efter... især de små...

Anmeld

6. februar 2012

christina92

Både mig og kæresten + min mama sover elendigt ved fuldmåne!! og det er ikke pga. lyset, vores soveværelse er total mørktlagt!

Anmeld

6. februar 2012

MyLove E

Emilie2010 skriver:

andre med samme problem

Min lillesøster bliver rastløs og kan ikke sove når det er fuldmåne. Ved ikke hvor slemt det stadig er men som yngre havde hun det sådan.

Anmeld

6. februar 2012

Muffin_girl

Emilie2010 skriver:

andre med samme problem

Jeg har det selv sådan.. Jeg kan ikke sove ved fuldmåne.. Meget mærkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.