Diana/Claus skriver:
Hej alle sammen
Jeg har jo en perfekt lille dreng der elsker at sove men kun hos sin mor (hi hi) han sover ALTID hos mig om natten er slet ikke klar til at undvære ham ved mig endnu. men om dagen vil han kun sove hos mig når han så falder i søvn og jeg lægger ham fra mig så vågner han og når han så kommer op til mig igen falder han i søvn igen med det samme.
Jeg elsker at han ligge hos mig og sover men bare en enkelt gang om dagen hvor han kunne sove selv ville altså være super dejligt så jeg måske lige kunne få lavet lidt men han vil kun sove hos mig el sin far en gang i mellem.
Nogen gode råd til hvordan jeg får ham til at sove for sig selv om dagen.
Knus Diana
som savner begge sine arme hi hi 
Søde Diana, det er din varme, din duft og den trykhed du giver ham der gør at han helst vil være hos moar... - og det kan man jo ikke fortænke sådan en lille gut i...
Du burde få dig en slynge så du kan have hænderne frie men stadig have ham tæt på dig og give ham trykhed...
Hvis du ønsker han skal ligge lidt selv og putte uden dig, så prøv at tage en af dine bluser som du har haft på en hel dag, som dufter af en blanding af dig og mælk og lad ham ligge med den... du kan også bruge en helt alm. stofblee som du har haft tæt inde på kroppen, det giver trykhed at han kan dufte dig... han kan ikke fornemme eller se hvor langt væk du er når du går, men han kan dufte dig og det vil give ham ro at tro du er der når han kan dufte din bluse...
Gav det nogen mening... ??? *SSS*
KNUS PIA:
Anmeld