fokus på de unge mødre, hva så med de ældre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

lio

Månsson skriver:

He he okay jamen så er du jo erfaren på det område Jeg er selv 1gangs mor på 24 og syntes jo ikke det er at være en ung moder men at det er at have den alder som er passende men kan godt mærke øjnene stirre engang imellem 

Men pyt med det for jeg ved jeg er awsom som mor 

Jeg er gravid (1. gang) og 24 år - jeg får også øjnene og bemærkninger som "sikke en ung mor du bliver" men det er fordi jeg ligner en på 15, så man antager ikke at jeg voksen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Levi&LilysMor

livhemdrup skriver:

Tænker sådan lidt at problematikken omkring forældre evner ikke handler om alder så det kan lige så godt gå skidt for en forældre der 40+ som det kan gå for en under lad os sige 20. Jeg var/er selv ung mor og er glad for det. Og har altid klaret alting selv.

Men tror ikke det har noget med alderen at gøre. Tror bare kommuner ikke holder så meget øje med dem der er 40+ da de regner med de klarer den. Og der er der måske nogen børn som blir glemt der.

Enig

Anmeld

7. februar 2012

L&V

Laijona Äiti skriver:

Jeg er gravid (1. gang) og 24 år - jeg får også øjnene og bemærkninger som "sikke en ung mor du bliver" men det er fordi jeg ligner en på 15, så man antager ikke at jeg voksen.

He he ja okay det er jo svært at gøre noget ved det, men om 10år er du nok glad for at se ung ud.. Åh så træls en kommentar, de har hvis glemt det der hedder den fødedygtige alder Syntes det er en perfekt alder.. 

Anmeld

7. februar 2012

lio

Månsson skriver:

He he ja okay det er jo svært at gøre noget ved det, men om 10år er du nok glad for at se ung ud.. Åh så træls en kommentar, de har hvis glemt det der hedder den fødedygtige alder Syntes det er en perfekt alder.. 

Deter også svært at definere hvad der er ungt, det handler måske mere om at være moden/tage ansvar osv. der kan jo ikke sættes alder på det.

Anmeld

7. februar 2012

L&V

Laijona Äiti skriver:

Deter også svært at definere hvad der er ungt, det handler måske mere om at være moden/tage ansvar osv. der kan jo ikke sættes alder på det.

Nej lige præcis. Kender da flere på 30-40år som stadig lever det vilde liv og slet ikke har styr på en skid.. Så det er bare ikke til at sætte et tal på modenhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.