2. sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

JannieJ

Hej allesammen.

Ville hører om der er nogen af jer som har været ude for det samme som min, jeg havde en SA den 30 april 2011 ca 7 uger henne og nu her den 2. febura havde jeg en igen ca 6+5 uge henne, skal jeg være nervøs for næste gang? og er der noget i mener jeg kan gøre for at minske risikoen?

Håber at hører fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

FrkZier

JannieJ skriver:

Hej allesammen.

Ville hører om der er nogen af jer som har været ude for det samme som min, jeg havde en SA den 30 april 2011 ca 7 uger henne og nu her den 2. febura havde jeg en igen ca 6+5 uge henne, skal jeg være nervøs for næste gang? og er der noget i mener jeg kan gøre for at minske risikoen?

Håber at hører fra jer

jeg har desværre ingen gode råd, er selv igang med at prøve at lave en ny bebs efter Ma d. 29/12-12 .. ville bare give dig en kæmpe

Anmeld

6. februar 2012

tithi

JannieJ skriver:

Hej allesammen.

Håber at hører fra jer

Jeg ved ikke om man kan gøre noget for at mindske risikoen. Jeg har selv haft to sa lige efter hinanden, hvor jeg var ca ligeså langt henne som du har været dine to gang. 

Da jeg havde mine sa fik jeg at vide af flere læger at en stor del af ALLE graviditeter ender i spontan abort (mener det var hele 20 %), ofter sker det bare så tidligt i graviditeten at den gravide slet ikke har opdaget graviditeten endnu, og derfor bare tror det er alm menses. Lægerne sagde at det er fuldstændig normalt, og de begynder først at undre sig efter 3 sa.

Jeg kan lige tilføje at jeg nu er gravid med termin her den 22, og at jeg har haft en graviditet helt uden nogen former for komplikationer.

Jeg håber det bedste for dig

Anmeld

8. februar 2012

JannieJ

tithi skriver:

Jeg ved ikke om man kan gøre noget for at mindske risikoen. Jeg har selv haft to sa lige efter hinanden, hvor jeg var ca ligeså langt henne som du har været dine to gang. 

Da jeg havde mine sa fik jeg at vide af flere læger at en stor del af ALLE graviditeter ender i spontan abort (mener det var hele 20 %), ofter sker det bare så tidligt i graviditeten at den gravide slet ikke har opdaget graviditeten endnu, og derfor bare tror det er alm menses. Lægerne sagde at det er fuldstændig normalt, og de begynder først at undre sig efter 3 sa.

Jeg kan lige tilføje at jeg nu er gravid med termin her den 22, og at jeg har haft en graviditet helt uden nogen former for komplikationer.

Jeg håber det bedste for dig

Tusinde tak for jeres svar, fik os at vide at hver 10. graviditet endte i SA og derfor var det meget normalt, men ja efter 3 SA ville de tjekke om der skulle være nogen grund til at det ender sådan, men er glad for at  høre at du har haft 2 SA og nu har gennemgået en hel graviditet uden de store problem, det hjælper lidt på modet

Anmeld

8. februar 2012

JannieJ

FrkZier skriver:

jeg har desværre ingen gode råd, er selv igang med at prøve at lave en ny bebs efter Ma d. 29/12-12 .. ville bare give dig en kæmpe

Tusinde tak for krammeren du får lige en tilbage og så et held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.