Inspiration til alternativ til kage - Snack

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

malenemusen

Jeg har fødselsdag imorgen og min barsel starter på onsdag - og derfor vil jeg klart gerne have noget med til mine kære kollegaer - men HVAD?

Der er en del på arbejdspladsen som i øjeblikket er på kur, så dem vil jeg rigtig gerne også tilgodese - men med hvad. Hvad er lækkert og sundt, og også gerne lidt nemt at lave?

Jeg laver også en chokoladekage til de kære tøser som ikke er på kur, de skal ikke lide under de andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

C@mill@

malenemusen skriver:

Jeg har fødselsdag imorgen og min barsel starter på onsdag - og derfor vil jeg klart gerne have noget med til mine kære kollegaer - men HVAD?

Der er en del på arbejdspladsen som i øjeblikket er på kur, så dem vil jeg rigtig gerne også tilgodese - men med hvad. Hvad er lækkert og sundt, og også gerne lidt nemt at lave?

Jeg laver også en chokoladekage til de kære tøser som ikke er på kur, de skal ikke lide under de andre

Jeg lavede en fedt fattig gulerodskage (færdig blanding) og spyd med forskelligt frugt/grøntsager... Det viste sig at selvom der var en del de IKKE var på kur valgte de osse de lækre spyd istedet for kagen

http://www.altomkost.dk/Opskrifter/Mellemmaaltider/Vildefrugtspyd.htm

Det bedste er at der INGEN grænser er for hva du kan sætte på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.