Opbevaring af købte mad i glas ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Altså kan jeg godt købe mange mad glas og ligge dem derhjemme ? .. Hvor længe holder de i køleskabet? Hvad skal jeg gør ved dem der er uåbne? .. Kan jeg godt opbevar dem i køkken skabet fx? (de uåbne) .. Eller skal jeg hvergang over og købe nye ?? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Altså kan jeg godt købe mange mad glas og ligge dem derhjemme ? .. Hvor længe holder de i køleskabet? Hvad skal jeg gør ved dem der er uåbne? .. Kan jeg godt opbevar dem i køkken skabet fx? (de uåbne) .. Eller skal jeg hvergang over og købe nye ?? ..

De står jo på hylderne i supermarkedet så det kan de også derhjemme.. Efter åbning kan de holde sig en uge, på køl. Men husk ikke at made direkte fra glasset hvis det ska opbevares.

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

De står jo på hylderne i supermarkedet så det kan de også derhjemme.. Efter åbning kan de holde sig en uge, på køl. Men husk ikke at made direkte fra glasset hvis det ska opbevares.

(Men husk ikke at made direkte fra glasset hvis det ska opbevares.) .. Hvad mener du præcist med det ..

Anmeld

6. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

(Men husk ikke at made direkte fra glasset hvis det ska opbevares.) .. Hvad mener du præcist med det ..

At du ikke stikker en ske direkte i glasset og over i munden på barnet også ned i glasset igen hvis resten ska gemmes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.