Creme til små børn - bruger I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

AnnaB.

Ja, helt enkelt: bruger I creme til jeres børn, når de har været i bad, har lidt tør hud eller i det hele taget?

Hvis I gør, hvor ofte bruger I det så?

På forhånd tak for svar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Københavnermor

Nej, jeg bruger intet til min pige.. 

Anmeld

6. februar 2012

Rødhætte

AnnaB. skriver:

Ja, helt enkelt: bruger I creme til jeres børn, når de har været i bad, har lidt tør hud eller i det hele taget?

På forhånd tak for svar  

Jeg bruger crem til William efter badet  Og lidt ekstra på kinderne i den kolde tid..

Anmeld

6. februar 2012

Azooo

Min søn har ikk tør hud eller noget .. Så bruger intet ..

Anmeld

6. februar 2012

Alexander&Lærke

Altså min den store på 4,5 får oftes lidt creme på huden efter han har være i bad, har tit tør/ru hud det har han desværre altid haft..

Den bette på 6 md får ingen creme på huden udover måsen når der er rødme. Også lige her i tiden på kinderne da hun får lidt tør hud pga kulden...

Anmeld

6. februar 2012

L&V

AnnaB. skriver:

På forhånd tak for svar  

Ja bruger ceridal creme til Laura og engang imellem en creme fra avenet mod atopisk hud

Anmeld

6. februar 2012

Koen.

Her i huset bruger vi meget creme (Decubal) for min datter lider af børneksem og så har hun arvet min MEGET tørre hud

Anmeld

6. februar 2012

otlitrom

Normalt gør vi ikke, men Boas har lidt tørre pletter på kroppen i øjeblikket, og især kinderne i denne kulde. Så han får kinderne smurt om aftenen inden sengetid, og kroppen ved lejlighed, når det trænger.

Anmeld

6. februar 2012

Moms

Min dreng er 8 uger.

jeg bruger intet.

Og dog.

I de her frostgrader er jeg begyndt at smøre ham m. Ceridal (fedtcreme fra apoteket) på læber og kinder, når vi skal ud på vores trille/sovetur.

Jeg spiser selv fiskeolie.

Moms

Anmeld

6. februar 2012

modesty

Nej. Han er knap fire måneder. Jeg har givet ham fedtcreme på kinderne de sidste par dage når vi har været ude, men ellers intet.

Han havde tør hud på kroppen på et tidspunkt, men det gik over af sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.