Anonym skriver:
Jeg forventer ikke en masse, måske jeg bare blev skuffet over hun allerede nu undskyldte for gaven som om hun selv følte hun burde ha givet mere, og ja det blandet med resten gjorde nok udslaget. Har prøvet at snakke med hende men hun bliver bare sur og synes jeg er uretfærdig. Også selv om hun inviterer sig selv forventer hun, folk må hellere end gerne spise, men lyver ikke når jeg siger at hun en aften spiste for 400 kr take-out på min regning, og manden som var på arbejde, måtte tage rugbrød da han kom hjem, fordi der så ikke engang var til ham, og havde købt mere end rigeligt. Hun spørger konstant efter mad når hun er her, og handler vi sammen, kan hun finde på at spørge efter chips, jeg køber 2 poser på tilbud, og regner med den anden var til os selv, så spiser hun begge poser selv. Hun inviterer aldrig selv,oplevet det 1 gang, hvor hun købte billige frysepizzaer, og er også ok, men samtidig uni hun mega dyrt lækkert kød med hjem, sådan noget steg på et halvt kg som hun selv skulle have dagen efter, og jeg skulle betale drikkevarer, + ekstra så hun havde til dagen efter, samt guf til om aftenen.
Nu har jeg læst hvad du løbende har skrevet.. Og hold op dine veninder har en god veninde -dig!! Tænk at skulle betale for sin egen polterabend??! Der var jeg nu også blevet skuffet..
Det med at de er på Su er ikke verdens bedste undskyldning.. Mine veninder kom fra Ålborg, Århus, Grenå og København til Odense for at give mig en dejlig dag og de er alle studerende..min polterabend var en uge før vores bryllup, hvor de tog turen igen..
Går ud fra at de har kendt til jeres forekommende bryllup i et stykke tid efterhånden og har haft rig mulighed for at spare op? Så det mindste var da at deogså kunne betale for dig?
Nå lidt et sidespor, dynes bare du lød til af være meget overbærende..
Med hensyn til din veninde, så vil jeg ikke investere mere tid og energi på hende, for ser ud til at afkastet ikke er særligt stort.. Hvis hun nu havde været en aktie var hun jo solgt igen ;-)
Knus herfra