Stuvet pasta???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.474 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

Line

Læste lige tråden om hvad I skulle have til aftensmad og jeg tror det er "Trold" der skriver stuvet pasta med frikadeller.

Hvad er stuvet pasta

Mine unger og mand er helt vilde med pasta så tænkte at det sikkert lige er noget for dem

Mvh Line - Mor til Benjamin & Sebastian

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Plysbjørnen

Stuvet pasta er en ganske almindelig hvid (opbagt) sovs som du smider en gang kogt pasta i... ligesom når man laver stuvet hvidkål... bare med pasta i stedet for...

Anmeld

7. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hehe... det har jeg aldrig smagt, men min mormor har tit snakket om det... Stuvet spagetti...
jeg ville nok også lige smide en håndfuld ost i sovsen, hvis det var mig...

Anmeld

7. april 2009

Plysbjørnen

Zafir skriver:

Hehe... det har jeg aldrig smagt, men min mormor har tit snakket om det... Stuvet spagetti...
jeg ville nok også lige smide en håndfuld ost i sovsen, hvis det var mig...

Det kan man sikkert også... Jeg plejer gerne i stedet for at bruge mælk så bruger jeg ½ liter kogt vand blandet op med 3*2 maggi-terninger (3 pakker af 2 stk) det giver en kanon god smag... men så er sovsen ikke helt hvid.

Anmeld

7. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trold skriver:

Det kan man sikkert også... Jeg plejer gerne i stedet for at bruge mælk så bruger jeg ½ liter kogt vand blandet op med 3*2 maggi-terninger (3 pakker af 2 stk) det giver en kanon god smag... men så er sovsen ikke helt hvid.

det kan jeg godt forestille mig

Anmeld

7. april 2009

Miamaja

Zafir skriver:

det kan jeg godt forestille mig

ohh ja, det kan jeg ogsaa godt naar man laver hvid sauce saa skal den da vaere hvid og med maelk, saa det bliver lidt cremet, for det der vand sauce kan da ikke smage saerligt cremet?

vi er syge saa vi taenker ikke saa meget paa mad.. her er vi paa suppe vognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.