Advarsel: om de nedre regioner efter fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.749 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Det her er pinligt og derfor er jeg anonym

Jeg fødte for lidt over 4 måneder siden, og mine nedre regioner er så mærkelige

Jeg fik en 3 grads brist og blev derfor syet meget. Jeg har hele tiden haft lidt hudflapper dernede fra syningerne og det har ikke forbedret sig. Forsvinder de?

Fik at vide alting så fint ud til 8 ugers undersøgelsen. Men i dag fik jeg følt mig selv dernede og det ligesom om jeg nu har en "knude" midt i åbningen? Den gør ikke ondt og "spærre" ikke selve åbningen men tror den er 2x1cm stor. Hvad er nu det? :'-( den er meget tydelig! (den gør som sagt ikke ondt så det kan næppe være en cyste eller byld) det virker også som om den hænger sammen med noget indefra. Men det kan da ikke være nedsunken livmoder når jeg fik at vide alting var fint for 2 måneder siden kan det? Det som om noget er faldet ud/ned ihvertfald

Derudover har jeg stadig hudflapper fra de kæmpe hæmorider jeg havde og de meget tydelige! Men min læge sagde det ikke var noget de ville gøre noget ved når det ikke generet mig fysisk men det genere mig psykisk og fik at vide de nok ville forsvinde. Men endnu er der ingen forbedringer. Hvor længe skal der gå hvis de forsvinder selv?

Har endnu ikke ville have sex fordi det går mig så meget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Har forresten husket mine knibeøvelser hver aften!

Anmeld

6. februar 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Jeg fik en 3 grads brist og blev derfor syet meget. Jeg har hele tiden haft lidt hudflapper dernede fra syningerne og det har ikke forbedret sig. Forsvinder de?

Fik at vide alting så fint ud til 8 ugers undersøgelsen. Men i dag fik jeg følt mig selv dernede og det ligesom om jeg nu har en "knude" midt i åbningen? Den gør ikke ondt og "spærre" ikke selve åbningen men tror den er 2x1cm stor. Hvad er nu det? :'-( den er meget tydelig! (den gør som sagt ikke ondt så det kan næppe være en cyste eller byld) det virker også som om den hænger sammen med noget indefra. Men det kan da ikke være nedsunken livmoder når jeg fik at vide alting var fint for 2 måneder siden kan det? Det som om noget er faldet ud/ned ihvertfald

Derudover har jeg stadig hudflapper fra de kæmpe hæmorider jeg havde og de meget tydelige! Men min læge sagde det ikke var noget de ville gøre noget ved når det ikke generet mig fysisk men det genere mig psykisk og fik at vide de nok ville forsvinde. Men endnu er der ingen forbedringer. Hvor længe skal der gå hvis de forsvinder selv?

Jeg fik også en 3 grads... Jeg har fået en lille hud flap med som gave mellem skede og anus.. og så er det de indre læber blevet trukket lidt i 

Det koster desværre bare lidt at de kræ skal den vej ud...

Anmeld

6. februar 2012

Julemusen

Hehe træls at man ikke kan svare anonymt?

nå men jeg kan bare sige at efter min fødsel har "de nedre dele" også ændret sig her.

Jeg fik en hæmoride under fødslen og har en lille udposning som ikke gør ondt eler fysisk genere ved endetarmsåbningen. Den vil de heller ikke fjerne og jeg er så pinlig berørt over den, især når jeg er i seng med kæresten Har overvejet at gå til lægen og siger at den går mig på og kræve at den bliver fjernet. Er jo ligesom hvis man har et modermærke et sted som psykisk genere en, dem fjerner de jo bare. 

Angående "knuden" vil jeg gå til lægen og få det undersøgt for en sikkerheds skyld. 

Og jeg har selv nogle "riller" efter sygninger, da min søn blev født som supermand, med hånden først og kradsede sig vejen ud. Følses underligt som et af de gamle vaskebræt. Men har jeg nu lært at leve med, og er blevet lidt bedre og regner jeg med at det fortsat gør. 

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Jeg fik også en 3 grads... Jeg har fået en lille hud flap med som gave mellem skede og anus.. og så er det de indre læber blevet trukket lidt i 

Det koster desværre bare lidt at de kræ skal den vej ud...

Men hvis det var en hudflap burde den så ikke være kommet fra start og ikke nu fire måneder efter? 

Er så bange for om det er nedsunken livmoder

Anmeld

6. februar 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Men hvis det var en hudflap burde den så ikke være kommet fra start og ikke nu fire måneder efter? 

Er så bange for om det er nedsunken livmoder

Jo en pludselig opstående ting skal undersøges af din læge for det kan ikke være en flap som min..

Anmeld

6. februar 2012

prettybutterfly

Jeg fik PKS så ingen problemer der! Men jeg fik OGSÅ klamme ulækre hæmorider! De var der stadig efter 1 år, og de var tilsyneladende "døde" sagde lægen. Altså at blodforsyningen var væk, men det lissom "hang" stadig der udenfor, og det skal det jo ikke. Så jeg fik en henvisning til at få skåret dem væk. Det er SÅÅÅÅ nemt! Fik bare at vide jeg ik selv måtte tage hjem men skulle hentes, og så ikke lave noget resten af dagen!

Håber da dine forsvinder af sig selv men det er ingen sag at få dem skåret væk! Du kan evt sige det irritere dig når du har lavet stort mht at tører dig ordentligt! Det var mit argument for at de sku væk, og det kom de

Anmeld

6. februar 2012

Mussen2

Jeg oplevede også forandringer efter første fødsel, ( men bristede slet ikke så meget som du ) ved 8 ugers undersøgelse fik jeg også blot svar om at det så fint ud. Jeg spurgte selv til om det "arvæv" jeg havde vilke forsvinde og fik et vagt svar om ja det troede hun....

Der gik lang tid for jeg ikke havde små gener fra stedet 

Nu her hvor jeg skal føde anden gang har jeg snakket med jordemoder herom og hun siger at der er så mange som blit overlades til sig selv med smågener. Man skal fastholde hvis man synes der er noget ubehag og forlange at komme til gynækolog. Og det er hvad jeg synes du skal? Ikke bare vente. 

Anmeld

6. februar 2012

marius' mor

Anonym skriver:

hmm, jeg kan kun lige svare for det med knuden.. men umiddelbart tænker jeg at det er arvæv..

det er vidst meget normalt at få hvis man er gået meget i stykker og er blevet syet.. lægerne kan jo ikke se hvilke fibre der er revet fra hvilke, så nogen gange kommer de sikkert til at sy lidt skævt, hvilket giver lidt for meget hud nogle steder..

håber du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

6. februar 2012

LR85

Få tid hos en gynækolog, en der har forstand på bristninger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.