Madkasser! hjææælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Chris86

Der må da være flere forslag?

Fandt en med tre rum i låget! MEN der kan man jo så ikke have f.eks frugtmos i ell. lign., da det jo så vælter rundt når man åbner låget til det store rum...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Isabella_mor

er det mest fordi du vil have en uden kemi, eller er det mest pga det kan inddeles i rum??

Anmeld

7. februar 2012

Chris86

isabellamor skriver:

er det mest fordi du vil have en uden kemi, eller er det mest pga det kan inddeles i rum??

Helst begge dele jo

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

Chris86 skriver:

Helst begge dele jo

jeg ved helsemarie har en, men jeg ved ikke lige helt med det der rumopdelingshalløj..

Anmeld

7. februar 2012

Chris86

isabellamor skriver:

jeg ved helsemarie har en, men jeg ved ikke lige helt med det der rumopdelingshalløj..

Der har jeg været inde,sys ik der var noget rigtigt

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

http://helsemarie.dk/group.asp?group=151 her er lidt forskelligt til billige penge

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

Chris86 skriver:

Der har jeg været inde,sys ik der var noget rigtigt

ok... 

Anmeld

7. februar 2012

tinasmor

Nu ved jeg ikke hvor stor madkassen du linker til er i virkeligheden, men synes den ser lillebitte ud. Det ligner en vi har (bare sådan en billig en) og der kan næsten ikke være noget i (hun er 3 år) så tænker at enten så er den større end den ser ud, ellers er det da nogle bitte små kasser der er i.

Håber du finder én du bliver glad for.

Anmeld

7. februar 2012

Chris86

tinasmor skriver:

Nu ved jeg ikke hvor stor madkassen du linker til er i virkeligheden, men synes den ser lillebitte ud. Det ligner en vi har (bare sådan en billig en) og der kan næsten ikke være noget i (hun er 3 år) så tænker at enten så er den større end den ser ud, ellers er det da nogle bitte små kasser der er i.

Håber du finder én du bliver glad for.

Har ikke selv set den i virkeligheden, men min om siger den er super smart. Hun arbejder i børnehave, så hun mener at hun ved hvad en god madkasse er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.