Det der med ondt i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

christina92

Hej tøser.

Spørgsmålet er meget til jer som kom på p-piller fordi i døjede med smerter op til og under jeres mens.

Det gjorde jeg nemlig!! Og nu her efter jeg er stoppet med dem, er smerterne jo kommet tilbage. Jeg håber på en graviditet snart, men tror desværre ikke rigtig på det denne gang, så ondt som jeg har.

Men spørgsmålet er: hvad gør i ved smerterne? Tager i bare smertestillende eller har i nogle tips og tricks i vil dele. nogen dage er det næsten konstant jeg har ondt, og ville jo være ked af at fylde kroppen med smertestillende 14 dage hver måned nu vi gerne vil lave en junior

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

christina92

Slet ingen af dem der har læst som kan hjælpe?  Kunne VIRKELIG godt bruge lidt hjælp!!

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Hej tøser.

Spørgsmålet er meget til jer som kom på p-piller fordi i døjede med smerter op til og under jeres mens.

Det gjorde jeg nemlig!! Og nu her efter jeg er stoppet med dem, er smerterne jo kommet tilbage. Jeg håber på en graviditet snart, men tror desværre ikke rigtig på det denne gang, så ondt som jeg har.

Men spørgsmålet er: hvad gør i ved smerterne? Tager i bare smertestillende eller har i nogle tips og tricks i vil dele. nogen dage er det næsten konstant jeg har ondt, og ville jo være ked af at fylde kroppen med smertestillende 14 dage hver måned nu vi gerne vil lave en junior

det enste der hjalp på mig var at slappe af med en varmepude på maven

Anmeld

6. februar 2012

C@mill@

christina92 skriver:

Hej tøser.

Står i fuldstændig samme situation og når jeg har ondt er det på min første og anden mens dag så der tager jeg det smerstillende jeg synes jeg har brugt for med måde... oven i det bruger jeg en varme madras som jeg ligger på når jeg er hjemme for at sætte forbruget af smertestillende ned til et minimun... 

Et gammeldags rådder virker når jeg har overskud til selv at bruge det) MOTION MOTION OG ATTER MOTION, det tager hos min utrolig mange af smerterne med en go løbetur eller rask cykeltur

Anmeld

6. februar 2012

christina92

C@mill@ skriver:

Står i fuldstændig samme situation og når jeg har ondt er det på min første og anden mens dag så der tager jeg det smerstillende jeg synes jeg har brugt for med måde... oven i det bruger jeg en varme madras som jeg ligger på når jeg er hjemme for at sætte forbruget af smertestillende ned til et minimun... 

Et gammeldags rådder virker når jeg har overskud til selv at bruge det) MOTION MOTION OG ATTER MOTION, det tager hos min utrolig mange af smerterne med en go løbetur eller rask cykeltur

Her hjælper det bare overhovedet ikke med motion, træner 3 gange i ugen  Jeg må forsøge med noget varme og krydse fingre for at der snart er en bebs så jeg slipper for de smerter.

Anmeld

6. februar 2012

C@mill@

christina92 skriver:

Her hjælper det bare overhovedet ikke med motion, træner 3 gange i ugen  Jeg må forsøge med noget varme og krydse fingre for at der snart er en bebs så jeg slipper for de smerter.

Held og lykke

Anmeld

6. februar 2012

christina92

Oh my.............. Har nok lige brug for jer igen, jeg får SINDSYG ondt når jeg nyser. Det bliver sådan helt krampe agtig.. PUUUha!

Anmeld

7. februar 2012

christina92

C@mill@ skriver:

Held og lykke

TAK! smerten er hvertfald ikke det værd hvis jeg ikke er gravid

Anmeld

7. februar 2012

C@mill@

christina92 skriver:

TAK! smerten er hvertfald ikke det værd hvis jeg ikke er gravid

Li netop os sådan jeg tænker skal nok komme til at lide til den tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.