skumpuslespil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

helmich

De der skumpuslespil, man kan få til babyer til at ligge på.

Sådan nogle har vi haft til vores 2 drenge da de var babyer, men kan huske det har været oppe i medierne, med at der var skadelige stoffer i dem, og de blev fjernet fra hylderne i nogle lande.

Nogen der ved om der er lavet nye slags - uden skadelige stoffer, eller om de bare gerne må sælges i DK.

Vil nemlig gerne have en til vores nyeste skud på stammen også. - Men selvf. ikke hvis de er mistænkt for skadelige stoffer.

Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Mor010711

helmich skriver:

De der skumpuslespil, man kan få til babyer til at ligge på.

Sådan nogle har vi haft til vores 2 drenge da de var babyer, men kan huske det har været oppe i medierne, med at der var skadelige stoffer i dem, og de blev fjernet fra hylderne i nogle lande.

Nogen der ved om der er lavet nye slags - uden skadelige stoffer, eller om de bare gerne må sælges i DK.

Vil nemlig gerne have en til vores nyeste skud på stammen også. - Men selvf. ikke hvis de er mistænkt for skadelige stoffer.

Helle

Øhm følger lige med, for det bruger vi da...

Anmeld

6. februar 2012

Fanny Holbech

Der er såvidt jeg ved ikke blevet lavet nye, men en senere undersøgelse frikendte dem, så nu må de gerne sælges/bruges igen.

Vi bruger vores og det gør de også i vuggestuen, hvor min søn går.

Anmeld

6. februar 2012

Frk.S

Ifølge vores sundhedspl. er de frikendt for mistanken. Hun anbefalede dem nemlig til os.

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

det var vidst kun dem i nogle få butikker der var under mistanke, men som de andre siger så er de blevet frikendt igen, så i må hellere end gerne gå ud og købe dem..

Anmeld

6. februar 2012

Clisolka

Jeps de blev frikendt  Vi købte dem selv lige efter de blev frifundet 

Anmeld

7. februar 2012

helmich

Super, og tak for svar. Så skal jeg ud og have fat i en i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.