Helt alene og forladt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Muhmi

Ja, det er mig...

Silas er begyndt i dagpleje i dag og vi synes at han var så god til bare at falde til at, vi besluttede os for at jeg gik hjem i nogle timer og overlod Silas til hans nye "andet hjem"

Men det murrer i maven og her er alt for stille... Jeg er lige kommet hjem dernede fra.. Men alligevel føler jeg det helt forkert, samtidig med at jeg synes det er super dejligt at han falder så godt til!

Min lille bitte baby er bar blevet så stor på så kort tid... Og jeg synes slet ikke at jeg kan følge med... Men hold op hvor er det også bare dejligt at han bliver større, stærkere og mere modig på at opleve verdenen på egen hånd... Så har jeg jo gjort noget rigtigt

Anders har tidligt fri, så vi har lige aftalt at vi begge henter Silas når Anders kommer hjem... Bliver spændende...

Bare en lille opdatering herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Muhmi

Nånå, i skal da endelig ikke svare

Anmeld

6. februar 2012

roenlund

det er altså også en af de underligste følelser de første gange man bare er derhjemme helt alene...

Anmeld

6. februar 2012

Moms

jeg gruer for den dag. min er 8 uger og jeg synes allerede det går alt for stærkt.

skal du begynde på ardejde el lign.?

Moms

Anmeld

6. februar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ja, det er mig...

Silas er begyndt i dagpleje i dag og vi synes at han var så god til bare at falde til at, vi besluttede os for at jeg gik hjem i nogle timer og overlod Silas til hans nye "andet hjem"

Men det murrer i maven og her er alt for stille... Jeg er lige kommet hjem dernede fra.. Men alligevel føler jeg det helt forkert, samtidig med at jeg synes det er super dejligt at han falder så godt til!

Min lille bitte baby er bar blevet så stor på så kort tid... Og jeg synes slet ikke at jeg kan følge med... Men hold op hvor er det også bare dejligt at han bliver større, stærkere og mere modig på at opleve verdenen på egen hånd... Så har jeg jo gjort noget rigtigt

Anders har tidligt fri, så vi har lige aftalt at vi begge henter Silas når Anders kommer hjem... Bliver spændende...

Bare en lille opdatering herfra

Kan virkelig godt forstå du syntes det er hårdt..: Det måtte være mærkeligt.. Men det er skide svært ligepludselig at skulle være alene... 

Anmeld

6. februar 2012

TaAsJu

Det er sjovt at man kan sidde med den føelse!! Selv da Tammie startede i skole og jeg måtte indse at vi ikke bare kunne holde en fridag tog hårdt på mor her!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.