en god arkupunktør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

natasha2300

Hej piger.

Min cyklus er frygtelig uregelmæssig men jeg skulle ikke fejle noget - min hormonbalance er fin, men efter p-pille stop udeblev min mens i lidt over 2 år, den dukkede op igen for få måneder siden og har nu en cyklus på ca. 50 dage.

Jeg leder efter en god arkupunktør - har nogen af jer gode erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Malthes mor

Hejsa,

Jeg har også haft rigtig meget bøvl med min cyklus. Jeg valgte en zoneterapeut. For at få gang i den igen. Og det lykkedes. Ville bare fortælle at zoneterapeuter kan også buges, hvis du ikke finder nogen akupunktør.

Held og lykke med din søgen

Anmeld

7. februar 2012

Nessie

natasha2300 skriver:

Hej piger.

Min cyklus er frygtelig uregelmæssig men jeg skulle ikke fejle noget - min hormonbalance er fin, men efter p-pille stop udeblev min mens i lidt over 2 år, den dukkede op igen for få måneder siden og har nu en cyklus på ca. 50 dage.

Jeg leder efter en god arkupunktør - har nogen af jer gode erfaringer?

Jeg har ikke selv nogen erfaring med lige det problem, men vi har brugt akupunktur begge gange ved fertilitetsbehandling.

Jeg vil gerne anbefale min egen akupunktør, synes han er dygtig, men ved ikke hvor i landet du bor

Anmeld

7. februar 2012

natasha2300

Nessie skriver:

Jeg har ikke selv nogen erfaring med lige det problem, men vi har brugt akupunktur begge gange ved fertilitetsbehandling.

Jeg vil gerne anbefale min egen akupunktør, synes han er dygtig, men ved ikke hvor i landet du bor

tusind tak for gode råd - jeg bor i københavn skal det lie siges

Anmeld

8. februar 2012

Nessie

natasha2300 skriver:

Kender desværre ikke nogen dér, bor i Kolding

Anmeld

8. februar 2012

Nina-G

natasha2300 skriver:

min far er alternetiv behandler blandt andet også akupunktør, i Brønshøj, hvis du ikke har andre på hånden

hilsen Nina

skriv PB hvis du skal have hans nummer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.