Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: Øv øv.... Jonas elsker den skildpadde, de har den nemlig i vuggestuen.. Ikke tilfældigvis i esbjerg selvom det måske mere er Vestjylland.
Øv øv.... Jonas elsker den skildpadde, de har den nemlig i vuggestuen.. Ikke tilfældigvis i esbjerg selvom det måske mere er Vestjylland.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Nej, min mand kommer dog fra esbjerg, så det hænder vi er der han skal derned næste torsdag
Nej, min mand kommer dog fra esbjerg, så det hænder vi er der han skal derned næste torsdag
sarahb skriver: Ok mine bor på Jupitervænget. Ved ikk om det siger ham noget eller om det er nær det sted han er
Ok mine bor på Jupitervænget. Ved ikk om det siger ham noget eller om det er nær det sted han er
Valle81 skriver: Det siger ham ikke lige noget, hans familie bor på bundtmagervej, en sidevej til parken:0) siger det dig noget:0)
Det siger ham ikke lige noget, hans familie bor på bundtmagervej, en sidevej til parken:0) siger det dig noget:0)
Malli skriver: Hvad skal "klaveret" koste - med Porto?
Hvad skal "klaveret" koste - med Porto?
dobbelt indlæg, fik trykket skriv svar 2 gange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128