Nu er jeg glad igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Camillos

Godmorgen Piger!! 

Så kom 17 vejeuge forbi mig! Jeg var så ked af det de sidste 3 uger har jeg absalut ingenting tabt 

Men i denne uge er der røget 1,1 kg 

Så nu er jeg oppe på 12 kg! 

Jeg vil lige afsløre at om 4 kg, er jeg nede på en vægt jeg aldrig havde drømt om at skulle ned på, jeg kan ikke huske hvornår jeg vejede det tal sidst.. Uhhh jeg er så spændt!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Camillos

Camillos skriver:

Godmorgen Piger!! 

Så kom 17 vejeuge forbi mig! Jeg var så ked af det de sidste 3 uger har jeg absalut ingenting tabt 

Jeg vil lige afsløre at om 4 kg, er jeg nede på en vægt jeg aldrig havde drømt om at skulle ned på, jeg kan ikke huske hvornår jeg vejede det tal sidst.. Uhhh jeg er så spændt!!!! 

op

Anmeld

6. februar 2012

B&J

wow hvor fantastisk... det er jo såå sejt af dig... så skal vi se før og efter billeder ikke

Anmeld

6. februar 2012

Moar2011

Hvor er det bare SEJT gjort..

Anmeld

6. februar 2012

M&N

Hvor er det altså sejt. Godt gået! Tillykke med det 

Anmeld

6. februar 2012

mikkel2006

Camillos skriver:

Godmorgen Piger!! 

hvor flot tillykke med det

Anmeld

6. februar 2012

Camillos

B&J skriver:

wow hvor fantastisk... det er jo såå sejt af dig... så skal vi se før og efter billeder ikke

Tak .. Århh.. det havde jeg så helt glemt...  Har ingen før billeder taget sådan rigtig faktisk.. men jo må se om jeg kan fikse nogle af de gamle billeder jeg har af mig hehe .. .. men der er noget vej endnu før jeg er helt tilfreds .. 

Anmeld

6. februar 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er det altså sejt. Godt gået! Tillykke med det 

Tak Baby drømmen rykker tættere og tættere på .. når jeg er færdig med at tabe mig , kan jeg i hvertfald ikke gøre mere for at holde på mine fostre..

Anmeld

6. februar 2012

Camillos

mikkel2006 skriver:

hvor flot tillykke med det

Tak  

Anmeld

6. februar 2012

Camillos

Babyklar skriver:

Hvor er det bare SEJT gjort..

Tak skal du ha Det varmer med opbakning ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.