Campingvognskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Angelspot

Sådan lidt amatør agtigt. Var lidt ked af at de to kager ikke var mere forskellige i størrelsen, men det var nogle billige halvskæve forme jeg havde til rådighed. Ville gerne have haft en stor kage nederst og en lille kage øverst. Men det var ikke til at se forskel når de først var sat sammen. Men ellers er jeg ret godt tilfreds med den, selvom den ikke er super flot. Har brugt rigtig lang tid på den og selskabet til den 30 års fødselsdag den var lavet til, var meget begejstret og forbløffet over at campingvognen rent faktisk kunne spises

Chokoladekage bunde med chokoladestykker i, med henholdsvis bærsymfoni og daimcreme og blåbærmousse og daimcreme (kæresten havde spist den planlagte Toblerone, så måtte lave to gange daim ) Campingvognen er almindelig chokoladekage. Hele kagen er betrukket med fondant

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

B&J

det er flot lavet ville ønske jeg selv kunne men tør ikke tror det vil lige noget min søn kunne lave så hihihhihi

Anmeld

5. februar 2012

Angelspot

B&J skriver:

det er flot lavet ville ønske jeg selv kunne men tør ikke tror det vil lige noget min søn kunne lave så hihihhihi

Det var også lidt vovet at sætte sig op til at lave en kage til 70 mennesker og så prøve noget nyt samtidig, men jeg ville også prøve at udfordre mig selv lidt Og så gik det jo som det gik

Anmeld

6. februar 2012

B&J

Angelspot skriver:

Det var også lidt vovet at sætte sig op til at lave en kage til 70 mennesker og så prøve noget nyt samtidig, men jeg ville også prøve at udfordre mig selv lidt Og så gik det jo som det gik

Jamen så er det jo mere sejt gået når du gør det på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.