Lid nyt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

FjolleTrold

Jeg har ikke givet lyd fra mig længe, men det er simpelthen fordi jeg knokler for at få FjolleTrold op at køre. En vanvittig spændende proces. Men men men her kommer der lidt forskellige billeder.

PS - er der en der står og mangler en SUPER god symaskine - Singer Fashion Mate, så har jeg min til salg for 2000 kr - 2 år gammel. Sælges kun fordi jeg har købt ny, der er mere kraftig

Og som altid kan i se hvad jeg går og laver på min blog: http://fjolletrold.blogspot.com. Den er vi også ved at lave om til en rigtig hjemmeside, så holde øje - DER SKER TING OG SAGER.

Som noget nyt kan i også følge FjolleTrold på FB - søg bare på FjolleTrold, så kommer i rette sted hen. Men her kommer billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

B&J

Hold nu op du har godt nok haft travlt og sikke mange smukke smukke ting du har fået lavet

Anmeld

6. februar 2012

FjolleTrold

B&J skriver:

Hold nu op du har godt nok haft travlt og sikke mange smukke smukke ting du har fået lavet

Kæmpe

Anmeld

6. februar 2012

NNL

Hvor er du bare GOD!!!!!

Er det noget du sælger, eller er det for kreativitetens skyld?

Anmeld

6. februar 2012

FjolleTrold

NNL skriver:

Hvor er du bare GOD!!!!!

Er det noget du sælger, eller er det for kreativitetens skyld?

Jeg sælger det hele . Jeg er blevet så godt modtaget af bla. jer alle her på baby.dk, så jeg er lige hoppet ud i det og blevet 100% selvstændig. SÅ FANTASTISK.

Sig til, hvis der er noget du gerne vil have fingre i

Anmeld

6. februar 2012

NNL

FjolleTrold skriver:

Jeg sælger det hele . Jeg er blevet så godt modtaget af bla. jer alle her på baby.dk, så jeg er lige hoppet ud i det og blevet 100% selvstændig. SÅ FANTASTISK.

Sig til, hvis der er noget du gerne vil have fingre i

Hagesmækker har jeg slet ingen af til når bettemanden kommer ud, så dem vil jeg da gerne høre en pris på

Og hvor er det fedt at du springer ud som selvstændig - super sejt! Med dit talent skal det nok blive en succes!

Anmeld

6. februar 2012

FjolleTrold

NNL skriver:

Hagesmækker har jeg slet ingen af til når bettemanden kommer ud, så dem vil jeg da gerne høre en pris på

Og hvor er det fedt at du springer ud som selvstændig - super sejt! Med dit talent skal det nok blive en succes!

TUSIND TAK FOR DINE ORD.

De korte hagesmække koster 30 kr pr. stk - 4 for 100 kr
Bandana hagesmække koster 35 kr. pr. stk. - 3 for 100 kr.
De lange - 60 kr. pr. stk.

Og så skal du også lige have prisen på barnevognspuder, for de er så geniale til når bettemanden skal "sidde" lidt i barnevognen, før han kan sidde selv ;O) - de koster fra 200-275 kr.

Og det hele er + fragt. (25 kr ved køb under 100 kr, 50 kr. ved køb over 100 kr. og fri fragt ved køb over 650 kr.!)

Anmeld

6. februar 2012

FjolleTrold

For søren - i skal da også lige se mine hynder til Ikea-højstolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2012

NNL

FjolleTrold skriver:

TUSIND TAK FOR DINE ORD.

De korte hagesmække koster 30 kr pr. stk - 4 for 100 kr
Bandana hagesmække koster 35 kr. pr. stk. - 3 for 100 kr.
De lange - 60 kr. pr. stk.

Og så skal du også lige have prisen på barnevognspuder, for de er så geniale til når bettemanden skal "sidde" lidt i barnevognen, før han kan sidde selv ;O) - de koster fra 200-275 kr.

Og det hele er + fragt. (25 kr ved køb under 100 kr, 50 kr. ved køb over 100 kr. og fri fragt ved køb over 650 kr.!)

Nu ved jeg godt jeg spørger dumt, men "bandana hagesmække" er det dem der går ned i en trekant, som på billede 1 og 2 ??

Anmeld

6. februar 2012

FjolleTrold

NNL skriver:

Nu ved jeg godt jeg spørger dumt, men "bandana hagesmække" er det dem der går ned i en trekant, som på billede 1 og 2 ??

Hos FjolleTrold kan man aldrig spørge dumt.

Ja - bandana smække går ned i en trekant. Det er mine farvoritter, da de "samler" savl. De andre er jeg også helt pjattet med, da de bliver lukket i siden. Jeg synes godt det kan være svært i starten at lukke dem bagpå, nå de er helt spæd. Og vi havde en lille gylper, så jeg brugte mange. De er med frotté med gummibelædning på bagsiden, så savlet ikke trænger gennem og væder trøje og body!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.