I byen efter babys sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

modesty

Hejsa,

vores dreng på tre måneder og 20 dage kommer i seng ved 19-20-tiden hver aften. Han vågner 45 minutter efter for at få mad, falder i søvn med det samme. Jeg ammer ham mens han sover ved 22-23-tiden. Han vågner selv for at få mad ved 2-4 tiden. Og vågner næste morgen ved 7-8-tiden. 

Det er en god rytme, som vi er glade for. 

Nu er vi blevet inviteret til middag i næste uge. Og det vil jo så betyde at han skal være ude efter sin sengetid. Vi vil selvfølgelig putte ham i voksien til regelmæssig sengetid, men jeg er bare bange for om han vågner under transporten hjem (vi går, så han kan være i voksien under hele hjemturen), eller når vi skal lægge ham over i tremmesengen. 

Hvad ville I gøre? Blive hjemme eller tage en aften i byen og risikere at der går koks i babys rytme en enkelt nat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

roenlund

Jeg ville tage afsted og så gå hjem der omkring 22, 23 så kan du amme og lægge ham i seng...

Anmeld

5. februar 2012

Mka

Jeg ville helt klart vælge at tage ud, så kan du jo give mad når i kommer hjem, for ja han vågner nok når i går.
Synes det er vigtigt at komme lidt ud

Anmeld

5. februar 2012

TaAsJu

roenlund skriver:

Jeg ville tage afsted og så gå hjem der omkring 22, 23 så kan du amme og lægge ham i seng...

syntes det lyder som en rigtig god plan!!

Anmeld

5. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

roenlund skriver:

Go aften

Anmeld

5. februar 2012

sne190810

Tag afsted

Er sikker på at i ikke laver rod i rytmen, eftersom det bare er en enkelt aften. I kan risikere at han bliver så træt, efter at have fået mange nye dejlig indtryk, at han bare sover fra sin ene natmads-pause ..

Anmeld

5. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

jeg ville også helt klart tage ud, putte til alm. tid og give mad når han vågner. Putte ham igen og så gå hjem når i syntes i vil hjem. En hurtig falske når i så kommer hjem, så er jeg sikker på han falder i søvn igen.

GOd fornøjelsen og nyd det. Det er også vigtigt at børnene bliver vant til at komme med ud og ikke er så afhængig af kun at kunne sove hjemme.

Anmeld

5. februar 2012

L&V

modesty skriver:

Hejsa,

vores dreng på tre måneder og 20 dage kommer i seng ved 19-20-tiden hver aften. Han vågner 45 minutter efter for at få mad, falder i søvn med det samme. Jeg ammer ham mens han sover ved 22-23-tiden. Han vågner selv for at få mad ved 2-4 tiden. Og vågner næste morgen ved 7-8-tiden. 

Det er en god rytme, som vi er glade for. 

Nu er vi blevet inviteret til middag i næste uge. Og det vil jo så betyde at han skal være ude efter sin sengetid. Vi vil selvfølgelig putte ham i voksien til regelmæssig sengetid, men jeg er bare bange for om han vågner under transporten hjem (vi går, så han kan være i voksien under hele hjemturen), eller når vi skal lægge ham over i tremmesengen. 

Hvad ville I gøre? Blive hjemme eller tage en aften i byen og risikere at der går koks i babys rytme en enkelt nat?

Tænker da os bare afsted med jer Det er så vigtigt både for jer og jeres barn at i kommer ud blandt folk

Anmeld

5. februar 2012

modesty

Heh, okay, der er vist ikke så meget at gøre. Vi må nok en tur i byen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.