Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min venindes datter fylder 1 år i næste weekend og jeg ville gerne give datteren en gave for en 1-300,- men jeg kender intet til hvad en 1 årig kan li?
Er der nogle tophits blandt legetøjet? Eller noget andet man mangler til en lille princesse??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissBee skriver: Min venindes datter fylder 1 år i næste weekend og jeg ville gerne give datteren en gave for en 1-300,- men jeg kender intet til hvad en 1 årig kan li? Er der nogle tophits blandt legetøjet? Eller noget andet man mangler til en lille princesse??
Da min datter blev 1 år i okt. kunne vi sagtens have brugt noget mere legetøj til alderen, uh der findes så meget
Hmmm... nogle gode "flap" bøger, Duplo, legemad... Det var (og er stadig) et hit hos Marie
Babymor2010 skriver: Da min datter blev 1 år i okt. kunne vi sagtens have brugt noget mere legetøj til alderen, uh der findes så meget
Har hun noget ynglings legetøj eller former som er sjovere end andre?
Palaja skriver: Hmmm... nogle gode "flap" bøger, Duplo, legemad... Det var (og er stadig) et hit hos Marie
Hvad er legemad? plastik ting der ligner mad ?
evt sådan en her . jeg ved godt at hun måske ikke kan finde ud af det med det samme men der er fede farver og former og det er noget hun kan komme til at bruge meget. vores søn fik en i 1 år fødselsdagsgave og den har han brugt mega meget. han er knap 2.
Hvad med en dukke med ble og potte tallerken og ske det har alle mine haft stor stor glæde af. Eller tag i en build a bear shop og lave hende en bamse derinde fra. Eller et dukkehus fra fischer price..
Uha ved min niece på 1 år er det babapapa som bare er et stort hit. Kan fås i bøger, som bamser og tallerkner og krus.
Ellers noget sengetøj til junior, det skal hun jo nok snart til at bruge
livhemdrup skriver: Hvad med en dukke med ble og potte tallerken og ske det har alle mine haft stor stor glæde af. Eller tag i en build a bear shop og lave hende en bamse derinde fra. Eller et dukkehus fra fischer price..
Det lyder lidt dyrt, holder det sig indenfor budgettet???
MissBee skriver: Det lyder lidt dyrt, holder det sig indenfor budgettet???
ja det gør det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128