Jeg vælger at være ano, da dette er lidt privat, dog mangler jeg bedømmelse af min skrive teknik, og tænkte i dejlige damer måske ville give jeres mening.
Dette er en meget lille del af en meget lang "roman" (bliver det for håbentlig en dag). Det er i grove træk historien om en ung pige, og hvordan hun mister sin mødom. Det er starten af første kapitel, og ikke færdigt rettet, vil jeg ikke begynde på før jeg har jeres meninger i baghovedet.
Håber ikke det er alt for ringe, for så det mange timer foran computeren der er spildte hi hi. (Skal lige tilføje det er mange år siden jeg mistede min mødom.
) God læsning...
Han trykkede sig op af hende under dynen. Hun sukkede… han sukkede… Hun vendte sig halvt om for at plante et kys på han mund, men han var hurtigere end hende. Han greb hendes nakke og tvang hende til at åbne munden med sin tunge. De legede med hinanden, de lagde ikke skjul på, at det de følte var ægte, men dog spillede de begge kostbare. Hun listede sin hånd ned af hans muskuløse mave, og legede lidt med hårene lige over kanten af hans boxershorts. Hun mærkede hans krop skælve af forventningen om det der ville komme. Men de havde ikke travlt, de havde al den tid de ville til at udforske hinanden inden…
Hans hånd rørte hendes, der stadigvæk tøvende legede med de små stride hår. Han klemte hendes hånd en enkelt gang, og førte den så længere ned… ned til det endnu ukendte område.
Anmeld