En lille del af en historie jeg har skrevet, jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger at være ano, da dette er lidt privat, dog mangler jeg bedømmelse af min skrive teknik, og tænkte i dejlige damer måske ville give jeres mening.  Dette er en meget lille del af en meget lang "roman" (bliver det for håbentlig en dag). Det er i grove træk historien om en ung pige, og hvordan hun mister sin mødom. Det er starten af første kapitel, og ikke færdigt rettet, vil jeg ikke begynde på før jeg har jeres meninger i baghovedet.  Håber ikke det er alt for ringe, for så det mange timer foran computeren der er spildte hi hi. (Skal lige tilføje det er mange år siden jeg mistede min mødom.) God læsning...

Han trykkede sig op af hende under dynen. Hun sukkede… han sukkede… Hun vendte sig halvt om for at plante et kys på han mund, men han var hurtigere end hende. Han greb hendes nakke og tvang hende til at åbne munden med sin tunge. De legede med hinanden, de lagde ikke skjul på, at det de følte var ægte, men dog spillede de begge kostbare. Hun listede sin hånd ned af hans muskuløse mave, og legede lidt med hårene lige over kanten af hans boxershorts. Hun mærkede hans krop skælve af forventningen om det der ville komme. Men de havde ikke travlt, de havde al den tid de ville til at udforske hinanden inden…

Hans hånd rørte hendes, der stadigvæk tøvende legede med de små stride hår. Han klemte hendes hånd en enkelt gang, og førte den så længere ned… ned til det endnu ukendte område.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Maja88

altså skal det være en erotisk roman????

synes ikke om sætningen: Hun sukkede.... han sukkede...

det er nok at vide en sukker,....

men det er nok også det jeg har at sige.. da det overhovedet ikke fanger mig- måden det er skrevet på...

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså skal det være en erotisk roman????

synes ikke om sætningen: Hun sukkede.... han sukkede...

det er nok at vide en sukker,....

men det er nok også det jeg har at sige.. da det overhovedet ikke fanger mig- måden det er skrevet på...

Ok tak, har også tænkt over om det lød helt dumt den sætning. Vil gerne formulere det anderledes men det kommere senere når jeg gennemgår den helt i detaljer.  Men tak og øv.

Anmeld

5. februar 2012

minimig

Umiddelbart lyder det som en halvbanal erotisk novelle fra et dameblad - ikke lige min stil. Læser du mange bøger? Man kan lære meget af at læse hvordan andre skriver

Hvis du kan lide at skrive, så bliv ved, uanset hvilke holdninger der ellers kommer frem

Anmeld

5. februar 2012

Isabella_mor

nå jeg syntes da det er fint det er jo slet ikke skrevet færdigt endnu så når det er blevet finjusteret så bliver det da bare en KNALD god roman/novelle (har ikke styr på genre)

Anmeld

5. februar 2012

UnderCover37

Jah, erotiske romaner er som sådan ikke noget for mig... men hvis man kan lide genren?

Og at de sukkede må være mere end rigeligt - det skal ihverfald ikke pensles ud at de begge gør...

Anmeld

5. februar 2012

Fru Hansen

Jeg ved intet om hvordan man bedst skruer en historie sammen. Men jeg elsker at læse og har læst en del forskellige bøger.

Jeg vil gerne fortælle dig at jeg umiddelbart syntes at det du har skrevet og som du forventer at vi vurdere på er alt for kort til at give en god vurdering. Og faktisk også en forholdsvis kedelig del af en historie
Jeg har aldrig været vild med sex-scener i bøger så det er mit svar selvfølgelig også farvet af. Jeg vil hellere læse et længere stykke der fortæller lidt om handlingen eller personerne.

Og så vil jeg også gerne vide om det du skriver er til et ugeblad, en kort eller lang historie mm o ghvad du vil med historien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.