Hej...
Min søn på 3år blev opereret ved øret i starten af sommeren sidste år,for fugletuberkulose, Han havde en kæmpe bule lige ved øreflippen, og efter han havde fået den fjernet, kom der konstant infektioner i den, men siden okt/nov sidste år er det gået super godt, han har ikke ondt mere og det er blevet et nogenlunde pænt ar.... MEN nu er han hævet under øreflippen på modsatte side, og skriger bare han skal have undertrøje på, så tog til læge vagten fredag og han udelukkede fåresyge og mente jeg havde ret i min mistanke om fugletuberkulose IGEN så skal tage til øre - næse - halslægen imorgen og de skal vidersende oz til sygehuset....Jeg er helt ødelagt, for sidste gang troede de først det var cancer og det udelukkede de efter en uge, men efter behandlingen fik vi at vide det måske ville komme på samme side igen, men nu er det modsatte side, kan det være det frygtede cancer, eller "bare" fugletubekulose??? Min tanke er bare der er max 18 der dette om året i dk hvordan kan min søn være så uheldig at få det igen?
nogle der kender til dette?
Det skal lige siges han er dødtræt, pylret og mega sur, ligesom sidste gang det startede
tak fordi du læste med, tror faktisk bare jeg skulle ud med mine frustrationer....
knus en sindsyg bekymret mor
Anmeld