At være væk fra 15 mdr gammel baby i en uge. Hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

lycly

Hej I skønne damer .

Er ret tidligt ude, men har brug for nogle råd/erfaring/opmuntring . Til oktober skal jeg, i forbindelse med min uddannelse, på et skoleophold der varer fra mandag morgen til fredag aften. Og jeg har det bare så skidt med det! Hvad nu hvis hun ikke kan kende mig når jeg kommer tilbage? Eller endnu værre: ikke VIL kendes ved mig?
Hun sov ude for første gang fredag til lørdag, og sov middagslur da jeg kom for at hente hende. Da hun vågnede gik jeg over og tog hende op, og så begyndte hun at græde Og så slog det mig bare, hvordan hun mon tager det, når jeg skal være væk så længe til oktober . Til den tid er hun 15 mdr.

Hvad siger I ? Har I prøvet det og hvordan reagerede jeres barn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

bøgelund

LunaLykke skriver:

Hej I skønne damer .

Er ret tidligt ude, men har brug for nogle råd/erfaring/opmuntring . Til oktober skal jeg, i forbindelse med min uddannelse, på et skoleophold der varer fra mandag morgen til fredag aften. Og jeg har det bare så skidt med det! Hvad nu hvis hun ikke kan kende mig når jeg kommer tilbage? Eller endnu værre: ikke VIL kendes ved mig?
Hun sov ude for første gang fredag til lørdag, og sov middagslur da jeg kom for at hente hende. Da hun vågnede gik jeg over og tog hende op, og så begyndte hun at græde Og så slog det mig bare, hvordan hun mon tager det, når jeg skal være væk så længe til oktober . Til den tid er hun 15 mdr.

min kæreste arbejder offshore, og er væk 14 dage ad gangen, og det har aldrig været noget problem. så jeg tror altså du kan være ganske rolig. og jeg tror det var helt en tilfældighed, at hun græd da du tog hende op..

Anmeld

5. februar 2012

Trolde_mor

Har en søn på 16 mdr. og kan sige at når din datter er 15 mdr. vil hun uden problemer kunne genkende dig, søde. Hun vil savne dig og med garanti spørge efter dig hver dag, og bliver helt enormt glad når du kommer hjem igen, og vil nok hænge på dig i dagene efter  

At hun græd da du tog hende op, tror jeg var en tilfældighed, eller måske blev hun glad for at se dig?

Det skal nok gå - du er jo hendes mor

Anmeld

5. februar 2012

lycly

Trolde_mor skriver:

ÅÅÅhddeHar en søn på 16 mdr. og kan sige at når din datter er 15 mdr. vil hun uden problemer kunne genkende dig, søde. Hun vil savne dig og med garanti spørge efter dig hver dag, og bliver helt enormt glad når du kommer hjem igen, og vil nok hænge på dig i dagene efter  

At hun græd da du tog hende op, tror jeg var en tilfældighed, eller måske blev hun glad for at se dig?

Det skal nok gå - du er jo hendes mor

Åh det er jeg glad for at høre, hå ber virkelig det er sådan det bliver! Tusind tak for dit svar

Anmeld

5. februar 2012

Trolde_mor

LunaLykke skriver:

Åh det er jeg glad for at høre, hå ber virkelig det er sådan det bliver! Tusind tak for dit svar

Er jeg slet ikke i tvivl om det gør. Og så kan du jo ringe hjem til hende også. Kian syntes det er super hyggeligt lige at hilse på mor eller far i telefonen

Det var så lidt, er glad for at det kunne hjælpe dig

Anmeld

5. februar 2012

JulieE

Da min datter var 15 mdr faldt jeg på job og brækkede benet. Jeg var taget på job tirsdag eftermiddag og skulle jo efter planen have været hjemme om aftenen. Istedet endte jeg  jo på skadestuen med efterfølgende indlæggelse og operation  Jeg blev udskrevet igen fredag aften og blev modtaget med et jubelskrig af min datter da jeg kom hjem  Hun havde ikke været ude og besøge mig på hospitalet, da vi blev enige om at det nok ville forvirre hende mere end det ville gavne. Hun tog det hele meget nemmere end storebror på knap 4 år, som var syg af bekymring for mor (han begyndte at kaste op, da han fandt ud af jeg var indlagt).

Så tag du roligt af sted, hun tager ikke skade af dte, men vil helt sikkert savne dig og blive glad når du kommer hjem igen 

Anmeld

5. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har aldrig været ude for Astrid ikke kan kende mig efter at være blevet passet ude. Men jeg har der imod lagt mærke til at jo ældre hun bliver, jo mere morsyg er hun blevet. Bare af en dag i dp. Det er fantastisk, så jeg er helt sikker på at din datter blot vil savne dig- meget- men ikke glemme dig!

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej I skønne damer .

Hvem skal passe hende, mens du er væk?

Hvis det er hendes far, så ville jeg ikke være utryg ved det, men hvis det er nogen andre, ville jeg sørge for, hun var tryg og kendte person/erne godt inden.

Min datter har været på lange weekender hos sin far, siden hun var 9 mdr gammel, og hun har aldrig haft problemer med at genkende hverken sin far eller mig, når hun ikke har set os i et antal dage  

Anmeld

5. februar 2012

lycly

PT skriver:

Hvem skal passe hende, mens du er væk?

Hvis det er hendes far, så ville jeg ikke være utryg ved det, men hvis det er nogen andre, ville jeg sørge for, hun var tryg og kendte person/erne godt inden.

Min datter har været på lange weekender hos sin far, siden hun var 9 mdr gammel, og hun har aldrig haft problemer med at genkende hverken sin far eller mig, når hun ikke har set os i et antal dage  

Okay, det er jeg glad for at høre, hun skal passes af sin far

Anmeld

5. februar 2012

JonTri

Vi smuttede til Paris i 5 dage da min dreng var 13 mdr... han blev passet i vores hus af mormor, og kom i dp et par dage. Jeg SAVNEDE ham, men det gjorde gavn for os som par. Tror min mand og jeg er enige om at vi aldrig gør det igen - i så lang tid.

Men men men... da vi kom hjem kiggede Jonathan bare på os - og så var alt som det plejede... der var INTET at mærke.

Min pointe er - det er værre for dig end for baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.