Stem!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du stemme på Mulila?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

915 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Muhmi

Ikke fordi jeg vil pålægge jer noget, meeen... STEM på Mulila Phiri fra dette års x-factor... Hun er bare så super sej og synger dejlig soulagtigt, synes jeg og så er hun bare så sød og charmerende, har en vidunderlig personlighed og så har jeg tilbragt rigtig mange hyggelige, kreative og dejlige stunder med hende, da vi gik på efterskole sammen...

Hvad synes i om hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

B&J

hun er en af dem jeg stemmer på syntes hun synger fantastisk og hun er helt sig selv det er sååå fedt

Anmeld

5. februar 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Ville ikke stemme på hende.. Har en anden favorit pt.. 

Men alt kan nå og ændre sig endnu.. 

Anmeld

5. februar 2012

Stumpen

Synes ikke hun er særlig god.. Synes bedst om IDAAAAAA 

Anmeld

5. februar 2012

Laura.

Jooo, hun synger da godt, men ikke woooow godt.. Min favorit er helt klart Ida. Jeg tror hun har gode muligheder for at vinde.

Anmeld

5. februar 2012

Wimmie

Muhmi skriver:

Ikke fordi jeg vil pålægge jer noget, meeen... STEM på Mulila Phiri fra dette års x-factor... Hun er bare så super sej og synger dejlig soulagtigt, synes jeg og så er hun bare så sød og charmerende, har en vidunderlig personlighed og så har jeg tilbragt rigtig mange hyggelige, kreative og dejlige stunder med hende, da vi gik på efterskole sammen...

Hvad synes i om hende?

Hun er skøn men mine favoritter er Ida og Morten 

- Og Line

Anmeld

5. februar 2012

Fru Hansen

Jeg ser kun x-faktor nogen gange. Jeg er ved at være lidt træt af den slags programmer.
Men jeg så det halve i går og syntes faktisk ret godt om Mulila, både hendes sang og den person hun umiddelbart virker til at være.

Men jeg kunne ikke finde på at stemme i programmet. Med mindre mine børn ser med og selv beder mig om det. Jeg gider ikke engagere mig så meget i et program at jeg vil betale for at stemme

Anmeld

5. februar 2012

twinny

Jeg synes ikk hun er god...

Jeg er helt vildt med hende den unge lyshåret med bøjle... Kan ikke huske hvad hun hedder...  Men jeg synes hun er en skøn dybte og inderlighed over sin sang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.