Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ikke fordi jeg vil pålægge jer noget, meeen... STEM på Mulila Phiri fra dette års x-factor... Hun er bare så super sej og synger dejlig soulagtigt, synes jeg og så er hun bare så sød og charmerende, har en vidunderlig personlighed og så har jeg tilbragt rigtig mange hyggelige, kreative og dejlige stunder med hende, da vi gik på efterskole sammen...
Hvad synes i om hende?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hun er en af dem jeg stemmer på syntes hun synger fantastisk og hun er helt sig selv det er sååå fedt
Ville ikke stemme på hende.. Har en anden favorit pt..
Men alt kan nå og ændre sig endnu..
Synes ikke hun er særlig god.. Synes bedst om IDAAAAAA
Muhmi skriver: Ikke fordi jeg vil pålægge jer noget, meeen... STEM på Mulila Phiri fra dette års x-factor... Hun er bare så super sej og synger dejlig soulagtigt, synes jeg og så er hun bare så sød og charmerende, har en vidunderlig personlighed og så har jeg tilbragt rigtig mange hyggelige, kreative og dejlige stunder med hende, da vi gik på efterskole sammen... Hvad synes i om hende?
Hun er skøn men mine favoritter er Ida og Morten
- Og Line
Jeg ser kun x-faktor nogen gange. Jeg er ved at være lidt træt af den slags programmer. Men jeg så det halve i går og syntes faktisk ret godt om Mulila, både hendes sang og den person hun umiddelbart virker til at være.
Men jeg kunne ikke finde på at stemme i programmet. Med mindre mine børn ser med og selv beder mig om det. Jeg gider ikke engagere mig så meget i et program at jeg vil betale for at stemme
Jeg synes ikk hun er god...
Jeg er helt vildt med hende den unge lyshåret med bøjle... Kan ikke huske hvad hun hedder... Men jeg synes hun er en skøn dybte og inderlighed over sin sang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128