Børneværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

EKBJ

Mangler ideér til børneværelse :-) 

Kom med alle de ideér i har!! Og gerne billeder.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

HeidiØ

EKBJ skriver:

Mangler ideér til børneværelse :-) 

Kom med alle de ideér i har!! Og gerne billeder.  

William har ikke rigtig noget værelse endnu! Kan huske jeg havde suuuuper travlt med at det bare sku være fint og stå klar til han kom ud - men bruger han det så? Næh nej .. så nu er det gæsteværelse med puslebord. Og så er han lige begyndt at sove derinde. Ellers er han jo bare i stuen hos os

Ved du egentlig om det blir dreng eller pige?

Anmeld

5. februar 2012

EKBJ

HeidiØ skriver:

William har ikke rigtig noget værelse endnu! Kan huske jeg havde suuuuper travlt med at det bare sku være fint og stå klar til han kom ud - men bruger han det så? Næh nej .. så nu er det gæsteværelse med puslebord. Og så er han lige begyndt at sove derinde. Ellers er han jo bare i stuen hos os

Ved du egentlig om det blir dreng eller pige?

Jeg skal også kun have lavet et lille hjørne til min lille DRENG så han kan have sin tremmeseng og lidt på væggen, når han kommer til verden mere vil jeg ikke gøre før han bliver et år eller deromkring.

Anmeld

5. februar 2012

GønskE

altså, ved ikke om det er nogen ide som sådan, men jeg har besluttet at køre det samme mønster og farver i hele værelset

- så sengetøj, sengeran, puslepude og ammepude bliver samme mønster, og så lægger vi mønsteret ned på en protector og maler (den elefant) som det skal være, på væggen i samme farve

og kunne godt finde på at sy mønsteret også, i små figurer, og sætte dem på sengehimmelen, så den ikke bare er hvid

og så køber vi hvide møbler, så det ikke bliver for kompakt, men stadig stilet ..

Hmm, lidt langt, håber du forstod

Anmeld

5. februar 2012

EKBJ

GønskE skriver:

altså, ved ikke om det er nogen ide som sådan, men jeg har besluttet at køre det samme mønster og farver i hele værelset

- så sengetøj, sengeran, puslepude og ammepude bliver samme mønster, og så lægger vi mønsteret ned på en protector og maler (den elefant) som det skal være, på væggen i samme farve

og kunne godt finde på at sy mønsteret også, i små figurer, og sætte dem på sengehimmelen, så den ikke bare er hvid

og så køber vi hvide møbler, så det ikke bliver for kompakt, men stadig stilet ..

Hmm, lidt langt, håber du forstod

Det skal da nok blive super godt! Jeg overvejer og male tremmesengen hvid men ved ikke rigtig endnu 

Anmeld

5. februar 2012

GønskE

EKBJ skriver:

Det skal da nok blive super godt! Jeg overvejer og male tremmesengen hvid men ved ikke rigtig endnu 

vores er hvid, og det jeg super glad for og alt bliver lavet klar, inden den lille kommer. Ved godt at man ikke kommer til at bruge værelset til andet end pusle, men det betyder stadig noget for os, at det er klart

Anmeld

5. februar 2012

EKBJ

GønskE skriver:

vores er hvid, og det jeg super glad for og alt bliver lavet klar, inden den lille kommer. Ved godt at man ikke kommer til at bruge værelset til andet end pusle, men det betyder stadig noget for os, at det er klart

Det bliver værelset til den bette ved os så ikke 

Anmeld

5. februar 2012

GønskE

EKBJ skriver:

Det bliver værelset til den bette ved os så ikke 

vi skal flytte om en måned, hvor vi ikke får kælderum, så vi skal ha alle tingene op, så vi har ikke andet valg

Anmeld

5. februar 2012

Kamulla

her er af Noahs værelse.. da han havde det lille og nu det store.. han har haft det lille med lys blå striber på væggen da han var helt lille.. men det kan jeg ikke lige finde billeder af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2012

HeidiØ

EKBJ skriver:

Jeg skal også kun have lavet et lille hjørne til min lille DRENG så han kan have sin tremmeseng og lidt på væggen, når han kommer til verden mere vil jeg ikke gøre før han bliver et år eller deromkring.

ii hvor skønt! Tænk, jeg vidste da også godt det var en dreng du ventede, du harjo besvaret med noget af mig tøj! Hehe!

Jaah, wallstickers er jeg selv helt vild med, så det er mit "råd" til en godt hjørne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.