Nybagte mødre - løvemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Skønne Jønne

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/64 40-din-indre-lovemor-fingrene-vaek-fra-min-baby?pa ge=3

Vil bare dele denne artikel med alle - den har i hvert fald lige hjulpet mig til at det altså er i orden at føle sådan!!

Og manden får den skam også stukket i hovedet senere så han også kan blive lidt klogere og måske forstående

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Nattøs

Skønne Jønne skriver:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/64 40-din-indre-lovemor-fingrene-vaek-fra-min-baby?pa ge=3

Vil bare dele denne artikel med alle - den har i hvert fald lige hjulpet mig til at det altså er i orden at føle sådan!!

Og manden får den skam også stukket i hovedet senere så han også kan blive lidt klogere og måske forstående

haha det snakkede mig og kæresten om her tidligere om jeg mund blev sådan en

Anmeld

5. februar 2012

Skønne Jønne

Nattøs skriver:

haha det snakkede mig og kæresten om her tidligere om jeg mund blev sådan en

Ja det er altså ikke til at vide, skulle jeg lige hilse at sige

Men rart at vide at det er "normalt" og nok aftager lidt igen

Min lille Hjalte er kun en måned gammel i dag så så lang tid er der jo heller ikke gået

Anmeld

5. februar 2012

Nattøs

Skønne Jønne skriver:

Ja det er altså ikke til at vide, skulle jeg lige hilse at sige

Men rart at vide at det er "normalt" og nok aftager lidt igen

Min lille Hjalte er kun en måned gammel i dag så så lang tid er der jo heller ikke gået

hehe ja vi blev også enige om at vi umuligt kunne forusige hvordan at jeg bliver men han sagde dog, at han ville lige prikke til mig hvis jeg var på vej hen i mod det hehe men nu skal barnet lige fødes først

Anmeld

5. februar 2012

Ditte-3

kan sige da jeg fik min første havde jeg meget svert ved at især min svigermor skulle holde min lille dreng og komme med råd for det var alså MIT barn og kunne gå væk og tude fordi jeg havde det sådan men det gik heldig vis over igen sss

Anmeld

5. februar 2012

Clisolka

Jeg var den fødte løvemor de første par uger, ingen måtte tage Isabella når hun græd - ikke engang hendes far 

Anmeld

5. februar 2012

Skønne Jønne

Ditte-3 skriver:

kan sige da jeg fik min første havde jeg meget svert ved at især min svigermor skulle holde min lille dreng og komme med råd for det var alså MIT barn og kunne gå væk og tude fordi jeg havde det sådan men det gik heldig vis over igen sss

Puha synes også at svigermekaniken er det værste der kunne jeg også gå væk og tude!!!!

Men je har det også sådan med min egen familie... Men synes også at artiklen lyder meget rigtigt i det med at mor gerne lige selv vil kende sit barn først for kærligheden er godt nok blusset op her de sidste dage!!! Og han er en måned nu store dreng

Anmeld

5. februar 2012

Skønne Jønne

Babymor2010 skriver:

Jeg var den fødte løvemor de første par uger, ingen måtte tage Isabella når hun græd - ikke engang hendes far 

Godt du siger det kun var de første par uger for det må da ikke have været sjovt for farmand - men håbet han var forstående

Jeg har heldigvis ikke et problem med at farmand holder eller boget der kommer nok bare et par kommentarer fra mig når det ikke lige bliver gjort som jeg sys men prøver virkelig at bide det i mig
For han for det jo helt perfekt og elsker sin lille søn

Anmeld

5. februar 2012

Clisolka

Skønne Jønne skriver:

Godt du siger det kun var de første par uger for det må da ikke have været sjovt for farmand - men håbet han var forstående

Jeg har heldigvis ikke et problem med at farmand holder eller boget der kommer nok bare et par kommentarer fra mig når det ikke lige bliver gjort som jeg sys men prøver virkelig at bide det i mig
For han for det jo helt perfekt og elsker sin lille søn

Han var skam meget forstående, men det var kun når hun græd

Jeg har det faktisk på samme måde endnu, men mon ikke man altid vil have det, når det er ens børn der græder  Men nu kan farmand tage over, når mor ikke er god nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.