Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i skønne piger :-) Er længe siden jeg har lavet en tråd herinde pga manglen på computer, så her kommer lige en opdatering Jennifer og jeg er flyttet i en lejlighed i Svendborg, og det er vi super glade for, hun nyder at have et helt værelse for sig selv hvor hun kan rulle rundt og pille ved alt :-) Til jer der har haft øje på os før var der jo en masse bøvl med faderskab osv osv , men status for det er, at faderskabet er fastslået men han har stadig ikke ønsket kontakt til hende, synd men han går virkelig glip af noget :-) Den lille dame vejer nu lidt over 9 kg og hun spiser flittigt da, det viser de store kinder også så ganske fint, hun kan næsten sidde helt selv og kæmper en brag kamp for at kravle Jeg selv kører pt grapekur da jeg gerne vil smide de sidste 4 kg og er så småt begyndt at træne når tiden lige er der :-)Synes bestemt i skal se nogle billeder af Jennifer og evt et eller to af mig også - så her kommer de
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Skønne billeder Og rigtig dejlig update.
Skønne billeder Og rigtig dejlig update.
mange tak skal du have :-) brugte baby meget under min graviditet og rart at vende tilbage igen
Nadia Foged skriver: mange tak skal du have :-) brugte baby meget under min graviditet og rart at vende tilbage igen
Janni. skriver: Dit navn siger mig også et eller andet. Velkommen tilbage.
Dit navn siger mig også et eller andet. Velkommen tilbage.
endnu engang tak :-) :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128