Så er det imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Babydream<3

At jeg skal til kontrol hos min gynækolog, der er nu 6 mdr siden at jeg startede på metformin, men stadig ingen graviditet i sigte og de har ikke gjort meget for mig cyklus.

Jeg håber hun er villig til at sætte mig på pergotime så der forhåbentlig kan ske noget.

Jeg er et eller andet sted faktisk ret nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Camillos

Babydream<3 skriver:

At jeg skal til kontrol hos min gynækolog, der er nu 6 mdr siden at jeg startede på metformin, men stadig ingen graviditet i sigte og de har ikke gjort meget for mig cyklus.

Jeg håber hun er villig til at sætte mig på pergotime så der forhåbentlig kan ske noget.

Jeg kan godt forstå dig søde... Puha !!! 

Ja ½ år på metformin uden bedring er heller ikke lige sagen ... 

Jeg tror ikke rigtig metforminen har hjulpet på min cyklus, jeg er ret overbevist om det er mit vægttab... 

Jeg håber virkelig hun vil gøre noget for dig nu... 

... Baby støv til dig! 

Anmeld

5. februar 2012

Babydream<3

Camillos skriver:

Jeg kan godt forstå dig søde... Puha !!! 

Ja ½ år på metformin uden bedring er heller ikke lige sagen ... 

Jeg tror ikke rigtig metforminen har hjulpet på min cyklus, jeg er ret overbevist om det er mit vægttab... 

Jeg håber virkelig hun vil gøre noget for dig nu... 

... Baby støv til dig! 

Tusind tak søde .

Er virkelig spændt..

Anmeld

5. februar 2012

Camillos

Babydream<3 skriver:

Tusind tak søde .

Er virkelig spændt..

Det kan jeg godt forstå... men lad vær at have for høje forventinger .. man kan godt blive lidt skuffet..., de har rigtig mange gode ideer... 

Anmeld

5. februar 2012

Babydream<3

Camillos skriver:

Det kan jeg godt forstå... men lad vær at have for høje forventinger .. man kan godt blive lidt skuffet..., de har rigtig mange gode ideer... 

Jeg skal prøve. Det er ikke nemt

Anmeld

5. februar 2012

Camillos

Babydream<3 skriver:

Jeg skal prøve. Det er ikke nemt

Det kan jeg godt forstå ... Jeg kom jo derop sidst efter 10 kg vægttab.. og fik så afvide hun mener vi klarer en graviditet naturligt nu ... og hun kun vil hjælpe med noget medicin når jeg er blevet gravid så jeg kan holde på fosteret... Det værste er man aldrig ved hvornår det sker at jeg bliver gravid.. Så det er den uvisse ventetid.. 

Anmeld

5. februar 2012

Babydream<3

Camillos skriver:

Det kan jeg godt forstå ... Jeg kom jo derop sidst efter 10 kg vægttab.. og fik så afvide hun mener vi klarer en graviditet naturligt nu ... og hun kun vil hjælpe med noget medicin når jeg er blevet gravid så jeg kan holde på fosteret... Det værste er man aldrig ved hvornår det sker at jeg bliver gravid.. Så det er den uvisse ventetid.. 

Okay, men du ved jo også at du kan blive gravid i det mindste

Anmeld

5. februar 2012

Camillos

Babydream<3 skriver:

Okay, men du ved jo også at du kan blive gravid i det mindste

Ja... sådan da ...  

Men mon ikke du også kan det...held og lykke.

Anmeld

5. februar 2012

Babydream<3

Camillos skriver:

Ja... sådan da ...  

Men mon ikke du også kan det...held og lykke.

Det håber jeg da.

Tak

Anmeld

5. februar 2012

twinboys

Babydream<3 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.