nogen der har prøvet det? (feber)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Koen.

Hej piger

Lærke startede natten mellem torsdag og fredag med at få høj feber 39,8.. vi havde en laaaaang nat og stod derfor sent op fredag (6.30) der var feberen 39,5 og hun havde det tydeligt ikke godt.. et par timer efter liver hun helt op og virker sig selv igen, der siger temperaturen 38,1..

Hele dagen er hun okay og i godt humør, spiser nogenlunde ovs.. ca 1 time før sengetid om aftenen begynder hun at klage over hun fryser og virker igen utilpas.. taget hendes temperatur som nu siger 39,9..

Hun bliver puttet men igen bliver det en lang nat med høj feber, kl 3 sagde den 40,2

Sådan har det været hele weekenden, ok om dagen og rigtig syg aften/nat.

I dag stod vi op 6.30 igen og ja nu er hun igen kvikket op og temperaturen siger 37,9..

Nogen der har prøvet det

Der er godt nok en hjørnetand der virkelig kan ses under tandkødet men sådan har den set ud i over en uge.. og ja hun er os snottet men det har hun været længe.. hendes AB lyder heller ikke være end normalt..

Det eneste der er at se er den feber, røde kinder og blanke øjne..

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Koen.

5. februar 2012

LR85

Ja undskyld mit spørgsmål, men hvad er problemet? 

Det er jo almindelig sygdom. Det er jo normalt a temperaturen svinger fra dag til aften og sådan. 

Bare giv så meget væske du kan og kun let tøj. 

Anmeld

5. februar 2012

twinboys

tanja. skriver:

Hej piger

Lærke startede natten mellem torsdag og fredag med at få høj feber 39,8.. vi havde en laaaaang nat og stod derfor sent op fredag (6.30) der var feberen 39,5 og hun havde det tydeligt ikke godt.. et par timer efter liver hun helt op og virker sig selv igen, der siger temperaturen 38,1..

Hele dagen er hun okay og i godt humør, spiser nogenlunde ovs.. ca 1 time før sengetid om aftenen begynder hun at klage over hun fryser og virker igen utilpas.. taget hendes temperatur som nu siger 39,9..

Hun bliver puttet men igen bliver det en lang nat med høj feber, kl 3 sagde den 40,2

Sådan har det været hele weekenden, ok om dagen og rigtig syg aften/nat.

I dag stod vi op 6.30 igen og ja nu er hun igen kvikket op og temperaturen siger 37,9..

Nogen der har prøvet det

Der er godt nok en hjørnetand der virkelig kan ses under tandkødet men sådan har den set ud i over en uge.. og ja hun er os snottet men det har hun været længe.. hendes AB lyder heller ikke være end normalt..

Det eneste der er at se er den feber, røde kinder og blanke øjne..

Knus Tanja

Mellemøresbetændelse???? God bedring til jer

Anmeld

5. februar 2012

An&Jo

twinboys skriver:

Jeg tænker det samme.. Det lyder som når min dreng har MØB..

Ring til vagtlægen og få hende tjekket så i kan få noget imod det.. Allerede efter to omgange penicillin kan man mærke en markant forskel hvis det er ørerne..

Anmeld

5. februar 2012

twinboys

An&Jo skriver:

Ring til vagtlægen og få hende tjekket så i kan få noget imod det.. Allerede efter to omgange penicillin kan man mærke en markant forskel hvis det er ørerne..

Anmeld

5. februar 2012

Koen.

louiseandersen85 skriver:

DDeJa undskyld mit spørgsmål, men hvad er problemet? 

Det er jo almindelig sygdom. Det er jo normalt a temperaturen svinger fra dag til aften og sådan. 

Bare giv så meget væske du kan og kun let tøj. 

Det var sådan set bare det jeg ville vide,om det var normalt, beklager da meget !!!

Anmeld

5. februar 2012

Koen.

twinboys skriver:

DDeDetttr

Det tror jeg (heldigvis) ikke det er, hun har haft MØB en del gange og plejer at reagere meget voldsomt hvis det er..

Men tak for svar

Anmeld

5. februar 2012

LR85

tanja. skriver:

Det var sådan set bare det jeg ville vide,om det var normalt, beklager da meget !!!

Hvorfor beklager du??

Forstod ikke dit spørgsmål. Men hvis dit spørgsmål er om det er normalt, ja så er det hvis det er influenza eller bare en virus. 

Anmeld

5. februar 2012

Koen.

An&Jo skriver:

DDe

Det tror jeg (heldigvis) ikke det er for hun har haft MØB en del gange og plejer at reagere meget voldsomt når det er

Men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.