Elregning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

lucas<3

Hej piger, Kæresten og jeg fik vores elregning i går, kan det virklig passe at vi bruger for 9000 kr på 3 måneder, bruger i os så meget .? Kan virkelig ikk forstå det, i december betalte vi en på 1500 kr, så syns det er mærkeligt.. :s Hjælp piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

pemiro

lucas<3 skriver:

Hej piger, Kæresten og jeg fik vores elregning i går, kan det virklig passe at vi bruger for 9000 kr på 3 måneder, bruger i os så meget .? Kan virkelig ikk forstå det, i december betalte vi en på 1500 kr, så syns det er mærkeligt.. :s Hjælp piger

Ej der må da være sket en kæmpe fejl! Når i sidste gang fik regning på 1500 kan i da umuligt have brugt for 9000 denne gang.. 

Her bruger vi for 12-1300 hver tredie måned.. 

Jeg synes du skal ringe til elselskabet..

Anmeld

5. februar 2012

katrineoerum

Det lyder vildt. Vi bor på 140 kvm. som er ret opvarmet og vi bruger omkring 10.000 om året.... så ved mindre i bor meget stort så tror jeg det er en fejl

Anmeld

5. februar 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
lucas<3 skriver:

Har I elvarme? Hvis ikke, synes jeg det lyder voldsomt, men hvis I har, kan det måske godt passe, selvom det stadig lyder dyrt... Elvarme er vanvittigt dyrt, min svigermor har det, og hun kan også klart se forskel på sommerens og vinterens regninger

Anmeld

5. februar 2012

lucas<3

Vi bor på 90 km2 og vi har oliefyr med de ander beboer. Så vi har elvarme. Men må prøve og ringe til dem i morgen.

Anmeld

5. februar 2012

BettyBoo

Hej 

Min kæreste og jeg har boet i et hus, hvor der var elvarme, indtil vi flyttede ned i vores eget. For tre måneder, hvor vi vel at mærke ikke just havde det pokkers varmt, skulle vi betale 12.000. Det var så også om vinteren, men ville da ønske at det så var bare nogenlunde varmt til den pris, men nej. Nu har vi gasfyr, og betaler vel omkring 5-6000 om året for el. Det ville kunne gøres billigere, hvis ikke lige det var pga. Den pokkers gulvvarme ude på badeværelset, men er den ikke tændt, er der bare minusgrader der ud. Specielt pga udsugningen. Men gulvvarmen er så slukket i sommerhalvåret.

Anmeld

5. februar 2012

MorTil4<3

lucas<3 skriver:

du må gribe knoglen og tage fat i dem vi får regning her hver måned og den ligger på de der 850 ca
for 110 kvm, og vi er ikk nogen jeg syntes spare rigtigt, vi har akvarie der står tændt døgnet rundt, og da vi er hjemmegående så køre fjernsynet også stort set altid på et musikkanal eller noget hehe

Anmeld

5. februar 2012

june1987

da vi havde el varme brugte vi cirka 8000-9000i kvartalet  

derfor holder jeg mig laaaaaaaaaaaaaangt væk fra el varme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.